Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
18 Οκτωβρίου 2019, 01:30:16

Αποστολέας Θέμα: Περίθαλψη οικονομικών μεταναστών χωρίς άδεια παραμονής, στα Δημόσια νοσοκομεία.  (Αναγνώστηκε 15435 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

26 Μαΐου 2008, 15:06:13
Αναγνώστηκε 15435 φορές
Αποσυνδεδεμένος

Πατρωνάκης Μάνος

Moderator
 Ερώτηση του κ. Αθ. Λεβέντη στη Βουλή σχετική με το θέμα: Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Εαν κάποιος συνάδελφος έχει τη σχετική εγκύκλιο, ή γνωρίζει το ΦΕΚ ας μας το κοινοποιήσει.

26 Μαΐου 2008, 16:54:47
Απάντηση #1
Αποσυνδεδεμένος

Αγωνιστική Παρέμβαση

Ιατροί
Δεν γνωρίζω αν υπάρχει κάτι καινούργιο πέρα από την εγκύκλιο του 2005 που αναφέρει ότι " για τους μη νόμιμα ευρισκόμενους στην Ελλάδα(όπως είναι ο λαθρομετανάστης) θα παρέχονται οι απαραίτητες υπηρεσίες  αποκλειστικά σε περιπτώσεις επείγοντος και μέχρι τη σταθεροποίηση της υγείας τους.Δε θα γίνονται δεκτοί από τις υπηρεσίες υγείας αλλοδαποί αυτής της κατηγορίας για μη επείγοντα περιστατικά".
Θα είναι... ενδιαφέρον αν υπάρχει να το δούμε.
«πρέπει να σταματήσει το καθεστώς να έχουν οι γιατροί υλικό σε στοκ στα ιατρεία τους, γιατί …το κλέβουν. Παίρνουν τα γάντια στο σπίτι τους για να πλένουν τα πιάτα τους..»!!!
Σωτήρης Ζώτος
Υποδιοικητής 2ης ΥΠε

26 Μαΐου 2008, 17:59:26
Απάντηση #2
Αποσυνδεδεμένος

Δ. Κουναλάκης

Administrator
Μια καλή κίνηση θα ήταν να μάθει ο εκλεκτός κ. Λεβέντης τι σημαίνει δημόσια υγεία. Γιατί τότε θα ανακαλύψει ότι ούτε οι Έλληνες την έχουν στην πραγματικότητα. Και ως πολιτικό πρόσωπο έχει ευθύνες σοβαρές για αυτό το θέμα.

Όμως, το να δικαιούνται οι μη έχοντες ασφάλιση περίθαλψη για κάθε επείγον πρόβλημα υγείας είναι κάτι μη συζητήσιμο και απαιτείται να το προσφέρουμε.Αλλά για κάθε ΜΗ επείγον πρόβλημα υγείας, δεν μπορεί να παρέχει δωρεάν υπηρεσίες υγείας το ελληνικό κράτος σε ανασφάλιστους ή "μη δικαιούχους" για να νιώθει ευχάριστα ο κάθε Λεβέντης.

Η δημοκρατία δεν περιορίζει κανένα που πιστεύει ότι ανασφάλιστοι, παράνομοι μετανάστες, "τουρίστες", κλπ πρέπει να δέχονται δωρεάν υπηρεσίες και για μη επείγοντα προβλήματα υγείας. Όποιος το πιστεύει και το επιθυμεί ιδρύει ένα μη κερδοσκοπικό ίδρυμα παροχής υπηρεσιών υγείας ή που καλύπτει τέτοιες δαπάνες, όπως συμβαίνει σε πολλά μέρη του κόσμου και κάνουν και φοβερό έργο.

Μόνο σε αυτή τη χώρα, ο καθένας πιστεύει ότι δικαιούται να εκφράσει τον "ανθρωπισμό" του με ξένα κόλλυβα.
Eίπες ότι μια μέρα θα φύγεις, μην τολμήσεις, είσαι χαζός;
όταν έχεις τέτοιους αυλικούς και τέτοια καρέκλα, τι απερισκεψία!
Ένα ξεροκόμματο κάθε πιστός να μασουλάει, "Ναι αρχηγέ" θα λέει συνεχώς
τιμωρία αμείλικτη σ' όποιον τολμά να σ΄αμφισβητεί έργα και πρόσωπα, τι ύβρης!
Ω αρχηγέ, είσαι ο μοναδικός, και τη ζωή μας χρωστάμε σε σένα οι φτωχοί!
Από μετάφραση αραβικού κειμένου

26 Μαΐου 2008, 22:54:48
Απάντηση #3
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Αγαπητέ Δημήτρη,
ανοίγεις μεγάλο θέμα και νομίζω ότι θα συνεισφέρω λίγο με τα παρακάτω στο σπίτι που χτίζεις.....  :) Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Ο οικονομικός μετανάστης που  μπήκε παράνομα στη χώρα είναι καλός για να δουλεύει «μαύρα» για να κάνει τις δουλειές που ο ‘Έλληνας πλέον δεν καταδέχεται να κάνει; Ακούω συνεχώς την ατάκα «Θα πάρω ένα Αλβανό, θα του δώσω 30 ευρώ για…..»  ένα σωρό δουλειές. (Καθάρισμα αποθηκών, καθάρισμα και σκάψιμο χωραφιών, μεταφορά μπαζών κλπ).
Ο λαθρομετανάστης που φεύγει από το στρατόπεδο συγκέντρωσης (ναι, έτσι ονομάζεται στο νησί μου, κανονικά και με πινακίδα έξω απ’ αυτό) με ένα χαρτί (γραμμένο στα Ελληνικά παρακαλώ, χωρίς μετάφραση στη γλώσσα του!) ότι πρέπει σε 1 μήνα μετά την «απελευθέρωσή» του να εγκαταλείψει τη χώρα ( πού θα πάει δεν μας νοιάζει, μακριά από μας κι όπου να ‘ναι) είναι καλός για να ανήκει στην παραπάνω κατηγορία;
Αν υποθέσουμε ότι πληρώνει τα εξέταστρα και πιθανές εξετάσεις (με τα λεφτά που έχει αποκτήσει από την ανασφάλιστη και υπο-αμοιβόμενη μαύρη εργασία) γίνεται δεκτός στο δημόσιο νοσοκομείο;

Ποιος κρίνει ποιος είναι αποδεκτός στο σύστημα και με ποια κριτήρια; Με κριτήρια το χρώμα δέρματος, την χροιά ομιλίας, την ποιότητα ένδυσης; Μη μου πείτε ότι σε όλους τους προσερχόμενους στο νοσοκομείο, Κ.Υ. ή Π.Ι. πρώτα απ’ όλα ζητείται βιβλιάριο ασφάλισης ή ταυτότητα ή άδεια παραμονής. Ή μήπως η εγκύκλιος αφορά αφορά μόνο στα νοσοκομεία κι αφήνει απ’ έξω Κ.Υ. και Π.Ι.;

Να θυμίσω την απαράδεκτη εγκύκλιο του Παπαδόπουλου Υ4α/οικ.8992 13-07-2000 (που ήθελε το ιατρικό και νοσηλευτικό πληροφοριοδότες -ή ρουφιάνους αν προτιμάτε-.. ) :

"Ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη αλλοδαπών".....
6. Αλλοδαποί μη νόμιμα ευρισκόμενοι στην Ελλάδα.
 Για τους ανεπίσημους μετανάστες που ζουν στην Ελλάδα, παρέχονται οι απαραίτητες ιατρικές  υπηρεσίες  αποκλειστικά και μόνο εάν πρόκειται για επείγοντα περιστατικά και μέχρι να σταθεροποιηθεί η κατάσταση της υγείας τους. Εάν το περιστατικό δεν κριθεί επείγον οι αλλοδαποί αυτής της κατηγορίας δεν θα γίνονται δεκτοί, αλλά θα πρέπει να ειδοποιούνται άμεσα οι αρμόδιες αστυνομικές αρχές για τις περαιτέρω νόμιμες συνέπειες.’’


Ποιος κρίνει το επείγον και το μη επείγον; Ο ευρισκόμενος στα εξωτερικά ιατρεία (ή ο εφημερεύων σε περίπτωση εφημερίας) ειδικευόμενος ή/ και αγροτικός; Έχει πάντα την ικανότητα και την εμπειρία να αποφασίσει; Ο εμμένον βήχας (ιδιαίτερα σε ένα λαθρομετανάστη) είναι επείγον περιστατικό; Μπορεί να είναι όμως ένα σοβαρό περιστατικό;
Μήπως εκδίδουμε μια εγκύκλιο με βάση μια ιδεατή λειτουργία νοσοκομείων που υπάρχει στο μυαλό (; ) του υπουργού ή του υφυπουργού;

Το σύστημα ασφάλισης και περίθαλψης έχει πολλούς κηφήνες και πολλές υπερβολές:
Το φάρμακο των 8000 ευρώ που ανέφερα στην ενότητα της πολυφαρμακίας Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος αφορούσε περίπτωση ομογενούς εξ’ Αμερική που ήρθε στο τέλος (κυριολεκτικά μάλλον) της ζωής του στην πατρίδα και κατάφερε μέσω κάποιων γνωριμιών που έχει και με κάποια χωραφάκια που ουδέποτε έιχε καλλιεργήσει να βγάλει βιβλιάριο του ΟΓΑ.
Η (ασφαλισμένη) 70 χρονη γιαγιά που ζητάει (και τελικά πετυχαίνει να της γράψουν και κάνει) εξετάσεις κάθε τρίμηνο για να δει «που βρίσκεται» η χοληστερίνη της (το χολέστερο για τους ομογενείς εξ’ Αμερικής) δεν επιβαρύνει το σύστημα; «Γράψε γενικές εξετάσεις. Βάλε απ’ όλα ε; (τζατζίκι να βάλω; ). Βάλε και για θυρεοειδή. (μόδα των τελευταίων χρόνων)».

Έχω βαρεθεί να ακούω το κλισέ: «Είμαι φορολογούμενος πολίτης και απαιτώ….» Από το σοβαρότερο έως το πιο ανόητο όπως: να έχω σωστή υγειονομική περίθαλψη, αίσθημα ασφάλειας…, να εξεταστώ πριν από τον αθίγγανο, να ρθει να με πάρει το ασθενοφόρο γιατί δεν βρίσκω μεταφορικό μέσο για να ρθω κι έχω στραμπουλίσει το δαχτυλάκι του χεριού μου.
Ο ανασφάλιστος, ο (αποδεδειγμένα) άπορος, ο τουρίστας (ή «τουρίστας» όπως πολύ σωστά γράφεις), ακόμη ακόμη κι ο φοροφυγάς δεν πρέπει να έχει απαιτήσεις προφανώς. Μόνο ότι ξεροκόμματο του πετάξουν. Κι αν έχει μια ασθένεια που θέτει σε κίνδυνο όχι μόνο τον εαυτό του (σκασίλα μας αφού είναι παράνομος ή ανασφάλιστος..) αλλά και την υγεία άλλων ή/και τη δημόσια υγεία τι γίνεται σ΄ αυτή την περίπτωση; Τι  έχουν να πουν οι «απαιτούντες» φορολογούμενοι; Μήπως σ’ αυτή την περίπτωση (μια και απειλείται ο εαυτούλης μας) το σύστημα πρέπει να κάνει μια «εξαίρεση» και να δεχτεί τον «απόβλητο»;
Πιστεύω ότι ο οικονομικός μετανάστης θα’ ρθει στο σύστημα παροχής υγειονομικής περίθαλψης όταν έχει πραγματικά ανάγκη. Δεν είναι του συστήματος «είδα φως και μπήκα». Γιατί θα χάσει το μεροκάματό του για να ρθει στο γιατρό. Γι’ αυτό δε θα δυσανασχετήσω και δεν θα τον αποπάρω (όπως κάνουν άλλοι συνάδελφοι) που θα ‘ρθει στο ιατρείο στις 3:30 με τα ρούχα της δουλειάς για να δω το παιδί του που έχει πυρετό από το βράδυ. (Ενώ η γηγενής μαμά θα μου φέρει το παιδί της ότι ώρα κι αν είναι επειδή έκανε «γκουχ» ή έκανε μια διάρροια.)

Θα ήθελα να μου διευκρινίσει κάποιος αυτό που αφήνει αδιευκρίνιστο η εγκύκλιος.
Οι υπηρεσίες θα παρέχονται αποκλειστικά και μόνο για επείγοντα περιστατικά μέχρι τη σταθεροποίηση της κατάστασης της υγείας:
1.   Η υγεία μπορεί να σταθεροποιηθεί όμως η κατάσταση μπορεί να ποικίλει (από κώμα, κρίσιμη, σοβαρή έως ίαση). Τι εννοεί ο ποιητής;
2.   Αν υποθέσουμε ότι ως σταθεροποίηση θεωρείται η ίαση μετά τι γίνεται; Ξου;
3.   Αν υποθέσουμε ότι μετά την ίαση χρειάζεται συχνή παρακολούθηση ή/και φαρμακευτική αγωγή (ίσως και ακριβή). Τι γίνεται; Ξου, ξου πάλι;



« Τελευταία τροποποίηση: 26 Μαΐου 2008, 23:39:39 από Αδαμάντιος Σκούφαλος »

27 Μαΐου 2008, 01:02:32
Απάντηση #4
Αποσυνδεδεμένος

Δ. Κουναλάκης

Administrator
Ο αλβανός που έχει "πράσινη κάρτα" δουλεύει με "ελληνικές συνθήκες" και παίρνει μεροκάματο 40-50 ευρώ στην οικοδομή ανάλογα με την δουλειά που κάνει, και ο γιατρός στο ΕΣΥ παίρνει 65 όταν ξεκινάει. Ο παράνομος ίσως 10 ευρώ λιγότερα για την ίδια δουλειά καθώς ούτε η αστυνομία ασχολείται πλέον μαζί τους. Επέτρεψε μου να το γνωρίζω από πρώτο χέρι στην Κρήτη. Μια αγαπημένη συνήθεια μάλιστα είναι να μην χάνει κανείς αλβανός την αναρρωτική που δικαιούται ανά έτος όσο κι αν χρειαστεί η ανάλογη επίσκεψη στο συνάδελφο του ΙΚΑ. Και δεν έχω καμιά αντίρρηση να έχουν την ίδια αντιμετώπιση με τους έλληνες που έχουν τα ίδια ένσημα και κάνουν την ίδια εργασία.
Δεν είμαι ρατσιστής, αλλά τον ανθρωπισμό μου τον κάνω με την τσέπη μου και όχι με την τσέπη του δημοσίου.
Σέβομαι την επιλογή του κάθε ανθρώπου να επιλέγει την χώρα μας ως λαθρομετανάστης αλλά αυτό δεν τον νομιμοποιεί. Να σου υπενθυμίσω ότι υπάρχουν μη κερδοσκοπικά ιδρύματα που εκδίδουν και "προσκλήσεις" για νόμιμη είσοδο ανθρώπων που απειλούνται στη χώρα τους. Γνωρίζω ουκ ολίγους ασθενείς έλληνες που επιστρέφουν από γερμανία σαν μετανάστες που είχαν πάει και δεν τους βλέπω σε καλύτερη μοίρα από τους ντόπιους.
Δεν νομίζω ότι είπα ότι πρέπει να του αρνηθούν την πρόσβαση στο νοσοκομείο, αλλά την δωρεάν πρόσβαση για μη επείγοντα περιστατικά. Δεν είναι η λαπαροσκοπική χολοκυστεκτομή επείγουσα επέμβαση, ούτε ο καταρράκτης, ούτε οι αρθροπλαστικές, η παρακολούθηση της κύησης, τα check-up  που και οι μετανάστες ζητάνε. Δεν διαφέρουν οι μετανάστες από τους ελληνες στο τι ζητάνε, και η μόνη διαφορά είναι στο πόσο φοβούνται όταν είναι παράνομοι. Έχεις δει τι ώρα φέρνουν την οικογένεια έλληνες εργαζόμενοι στο ΤΑΞΥ τους καλοκαιρινούς μήνες;;;; Θέλεις να δεις στατιστικές νοσοκομείων στα σύνορα με την Αλβανία; Μήπως ενοχλώ συναδέλφους που τα βγάζουν μαύρα και κόπτονται τάχα για την ανθρωπιστική πλευρά του πράγματος; Δεν γράφω φάρμακα ούτε σε έλληνα, ούτε σε ξένο σε βιβλιάριο άλλου, και τις εξετάσεις για τον εαυτό μου τις γράφω στο βιβλιάριο μου με την 25% συμμετοχή που ζητάει το ΤΣΑΥ (γενιά μετά το 1992 γαρ).
Δεν ξεχωρίζω την γιαγιά που ζητάει κάθε τρίμηνο εξετάσεις και δεν γράφω "check-up" πάνω από μια φορά του χρόνο και χωρίς θυροειδικές (να 'ναι καλά ο φάκελος ασθενή). Δεν είναι ευθύνη μου εάν πήρε χωρίς να δικαιούται ασφάλεια στον ΟΓΑ αλλά σίγουρα ούτε σε αυτό συμφωνώ.
Δεν είπα να μην χειρουργήσεις έναν ανασφάλιστο ασθενή με τροχαίο που έχει ένα κάταγμα (και εδώ υπάρχει μεγάλη συζήτηση) αλλά τις διορθωτικές μπορεί να τις κάνει είτε στην πατρίδα του είτε επι πληρωμή στην Ελλάδα.

Όμως μου αρέσει η λογική σου: Με ενοχλούν καμιά δεκαριά συνάθρωποι και λέω θα ήταν καλύτερα εάν "εξαφανιστούν". Τι είναι τώρα 10 άτομα μπρος στα 2000 που σκοτώνονται σε τροχαία κάθε χρόνο; Το ίδιο δεν είναι 2000 και 2010; Είμαι νόμιμος με βάση την λογική σου να προχωρήσω; Να γίνω πιο ανθρωπιστής και να "εξαφανίζω" ένα το χρόνο; Πόση διαφορά έχει το 2000 από το 2001; Και δεν έπιασα τα ετήσια στατιστικά για βίαιους θανάτους, ανθρωποκτονίες, κλπ... Συγνώμη, ο ωχαδερφισμός δεν είναι επιχείρημα για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.

Η δημόσια υγεία δεν είναι τακτικό περιστατικό και απευθύνεται σε μια κοινωνία και όχι σε ένα άτομο. Δεν υπάρχει διάκριση εκεί.
Έχω ζήσει στο εξωτερικό κάποιους μήνες και έχω δει μια πολύ πιο ανθρώπινη πλευρά χωρίς "ανθρωπισμους" του "είμαι ο σωτήρας σας και ζητάω να πληρώνει το δημόσιο να τα έχετε όλα τσάμπα αλλά το μεροκάματο που πληρώνω εγώ στη μισή τιμή". Και δεν είμαι οπαδός της ιταλικής σχολής: "Δεν αφήνω να μπει στα χωρικά μου ύδατα κανένα πλοιο με λαθρομετανάστες κι ας βουλιάξει στα διεθνή ύδατα, εγώ θα παρακολουθώ από απόσταση".

Σέβομαι την άποψη σου αλλά διαφωνώ.
Eίπες ότι μια μέρα θα φύγεις, μην τολμήσεις, είσαι χαζός;
όταν έχεις τέτοιους αυλικούς και τέτοια καρέκλα, τι απερισκεψία!
Ένα ξεροκόμματο κάθε πιστός να μασουλάει, "Ναι αρχηγέ" θα λέει συνεχώς
τιμωρία αμείλικτη σ' όποιον τολμά να σ΄αμφισβητεί έργα και πρόσωπα, τι ύβρης!
Ω αρχηγέ, είσαι ο μοναδικός, και τη ζωή μας χρωστάμε σε σένα οι φτωχοί!
Από μετάφραση αραβικού κειμένου

27 Μαΐου 2008, 17:10:33
Απάντηση #5
Αποσυνδεδεμένος

timex


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Ο αλβανός που έχει "πράσινη κάρτα" δουλεύει με "ελληνικές συνθήκες" και παίρνει μεροκάματο 40-50 ευρώ στην οικοδομή ανάλογα με την δουλειά που κάνει, και ο γιατρός στο ΕΣΥ παίρνει 65 όταν ξεκινάει. Ο παράνομος ίσως 10 ευρώ λιγότερα για την ίδια δουλειά καθώς ούτε η αστυνομία ασχολείται πλέον μαζί τους. Επέτρεψε μου να το γνωρίζω από πρώτο χέρι στην Κρήτη. Μια αγαπημένη συνήθεια μάλιστα είναι να μην χάνει κανείς αλβανός την αναρρωτική που δικαιούται ανά έτος όσο κι αν χρειαστεί η ανάλογη επίσκεψη στο συνάδελφο του ΙΚΑ. Και δεν έχω καμιά αντίρρηση να έχουν την ίδια αντιμετώπιση με τους έλληνες που έχουν τα ίδια ένσημα και κάνουν την ίδια εργασία.
Δεν είμαι ρατσιστής, αλλά τον ανθρωπισμό μου τον κάνω με την τσέπη μου και όχι με την τσέπη του δημοσίου.
Σέβομαι την επιλογή του κάθε ανθρώπου να επιλέγει την χώρα μας ως λαθρομετανάστης αλλά αυτό δεν τον νομιμοποιεί. Να σου υπενθυμίσω ότι υπάρχουν μη κερδοσκοπικά ιδρύματα που εκδίδουν και "προσκλήσεις" για νόμιμη είσοδο ανθρώπων που απειλούνται στη χώρα τους. Γνωρίζω ουκ ολίγους ασθενείς έλληνες που επιστρέφουν από γερμανία σαν μετανάστες που είχαν πάει και δεν τους βλέπω σε καλύτερη μοίρα από τους ντόπιους.
Δεν νομίζω ότι είπα ότι πρέπει να του αρνηθούν την πρόσβαση στο νοσοκομείο, αλλά την δωρεάν πρόσβαση για μη επείγοντα περιστατικά. Δεν είναι η λαπαροσκοπική χολοκυστεκτομή επείγουσα επέμβαση, ούτε ο καταρράκτης, ούτε οι αρθροπλαστικές, η παρακολούθηση της κύησης, τα check-up  που και οι μετανάστες ζητάνε. Δεν διαφέρουν οι μετανάστες από τους ελληνες στο τι ζητάνε, και η μόνη διαφορά είναι στο πόσο φοβούνται όταν είναι παράνομοι. Έχεις δει τι ώρα φέρνουν την οικογένεια έλληνες εργαζόμενοι στο ΤΑΞΥ τους καλοκαιρινούς μήνες;;;; Θέλεις να δεις στατιστικές νοσοκομείων στα σύνορα με την Αλβανία; Μήπως ενοχλώ συναδέλφους που τα βγάζουν μαύρα και κόπτονται τάχα για την ανθρωπιστική πλευρά του πράγματος; Δεν γράφω φάρμακα ούτε σε έλληνα, ούτε σε ξένο σε βιβλιάριο άλλου, και τις εξετάσεις για τον εαυτό μου τις γράφω στο βιβλιάριο μου με την 25% συμμετοχή που ζητάει το ΤΣΑΥ (γενιά μετά το 1992 γαρ).
Δεν ξεχωρίζω την γιαγιά που ζητάει κάθε τρίμηνο εξετάσεις και δεν γράφω "check-up" πάνω από μια φορά του χρόνο και χωρίς θυροειδικές (να 'ναι καλά ο φάκελος ασθενή). Δεν είναι ευθύνη μου εάν πήρε χωρίς να δικαιούται ασφάλεια στον ΟΓΑ αλλά σίγουρα ούτε σε αυτό συμφωνώ.
Δεν είπα να μην χειρουργήσεις έναν ανασφάλιστο ασθενή με τροχαίο που έχει ένα κάταγμα (και εδώ υπάρχει μεγάλη συζήτηση) αλλά τις διορθωτικές μπορεί να τις κάνει είτε στην πατρίδα του είτε επι πληρωμή στην Ελλάδα.

Όμως μου αρέσει η λογική σου: Με ενοχλούν καμιά δεκαριά συνάθρωποι και λέω θα ήταν καλύτερα εάν "εξαφανιστούν". Τι είναι τώρα 10 άτομα μπρος στα 2000 που σκοτώνονται σε τροχαία κάθε χρόνο; Το ίδιο δεν είναι 2000 και 2010; Είμαι νόμιμος με βάση την λογική σου να προχωρήσω; Να γίνω πιο ανθρωπιστής και να "εξαφανίζω" ένα το χρόνο; Πόση διαφορά έχει το 2000 από το 2001; Και δεν έπιασα τα ετήσια στατιστικά για βίαιους θανάτους, ανθρωποκτονίες, κλπ... Συγνώμη, ο ωχαδερφισμός δεν είναι επιχείρημα για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.

Η δημόσια υγεία δεν είναι τακτικό περιστατικό και απευθύνεται σε μια κοινωνία και όχι σε ένα άτομο. Δεν υπάρχει διάκριση εκεί.
Έχω ζήσει στο εξωτερικό κάποιους μήνες και έχω δει μια πολύ πιο ανθρώπινη πλευρά χωρίς "ανθρωπισμους" του "είμαι ο σωτήρας σας και ζητάω να πληρώνει το δημόσιο να τα έχετε όλα τσάμπα αλλά το μεροκάματο που πληρώνω εγώ στη μισή τιμή". Και δεν είμαι οπαδός της ιταλικής σχολής: "Δεν αφήνω να μπει στα χωρικά μου ύδατα κανένα πλοιο με λαθρομετανάστες κι ας βουλιάξει στα διεθνή ύδατα, εγώ θα παρακολουθώ από απόσταση".

Σέβομαι την άποψη σου αλλά διαφωνώ.
Συμφωνώ.

27 Μαΐου 2008, 19:32:16
Απάντηση #6
Αποσυνδεδεμένος

Δημήτρης Μακρέας

Επώνυμοι
Δυστυχως δε μπορώ να συμμετάσχω στη συζήτηση λόγω έλλειψης χρόνου.Υπάρχει ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον κείμενο της επιτροπής ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

27 Μαΐου 2008, 20:26:24
Απάντηση #7
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Αγαπητέ Δημήτρη,
σίγουρα δεν πρόκειται να με πείσεις απόλυτα ούτε πρόκειται να σε πείσω απόλυτα. Υπάρχουν σημεία που ο καθένας έχει δίκιο. Υπάρχουν διαφορές και στις καταστάσεις που βιώνει ο καθένας. Π.χ. μου γράφεις για τους ασφαλισμένους του ΤΑΞΥ που υποθέτω έχει πολλούς στην περιοχή και στο νησί και λόγω ωραρίου αναγκάζονται να έρθουν στο ιατρείο όποτε μπορούν κι όχι όποτε πρέπει. Εγώ βλέπω 1-2 το χρόνο, αν δω.

Στο τέλος του καλοκαιριού έρχονται οι ομογενείς εξ’ Αμερικής για να κάνουν stock φαρμάκων για να πάρουν μαζί τους στο Αμέρικα. Έχουν μια ιδιαίτερη προτίμηση στο Zocor για το οποίο αναφέρουν, με έκδηλη περηφάνια, ότι στο Αμέρικα έχει 100 δολάρια το κουτί, αν θυμάμαι καλά. Θέλουν να τα πάρουν από το Ελλάντα όμως. Σκαρφίζονται κάθε τέχνασμα.  Έρχονται κάθε βδομάδα ζητώντας να γράψουν από 3 κουτιά, λέγοντας ότι έχασαν τα προηγούμενα. Στέλνουν τα βιβλιάρια τους με άλλα άτομα, πιστεύοντας ότι ο γιατρός θυμάται μόνο φάτσες. Φέρνουν βιβλιάρια συγγενών και φίλων. Σε ερώτηση μου αν, πηγαίνοντας εγώ στην Αμερική, θα μου έδιναν την κάρτα ασφάλισης τους για να επισκεφθώ το γιατρό και αν ο γιατρός θα δεχόταν να γράψει φάρμακα σε άλλο πρόσωπο ή αν θα έγραφε φάρμακα για 1 χρόνο σε διάστημα λίγων βδομάδων μου απαντούν αυθόρμητα και γεμάτοι περηφάνια: «Τι λες γιατρέ; Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα στην Αμερική. Εγώ θα χάσω την ασφάλειά μου και ο γιατρός μπορεί να χάσει την άδειά του!». Τους απαντώ ότι, αν δεν το γνωρίζουν, οι ίδιες κυρώσεις ισχύουν και στην Ελλάδα και η συζήτηση και το θέμα σταματάει εκεί!

Ζω και εργάζομαι σε μια περιοχή που (υπο)δέχεται τους λαθρομετανάστες από τα απέναντι παράλια της γειτονικής χώρας. Μετανάστες από Αφγανιστάν, Πακιστάν, Μπαγκλαντές, Σουδάν κ.α. Βλέπεις δεν είναι μόνο οι Αλβανοί λαθρομετανάστες. Να ξεκαθαρίσω ότι στη διαμάχη των όρων «λαθρομετανάστες» ή «οικονομικοί πρόσφυγες» θεωρώ ότι και οι δύο όροι είναι σωστοί. Ίσως περισσότερο το «λαθρομετανάστης» που περικλείει την έννοια της μη νόμιμης εισόδου στη χώρα που είναι ένα γεγονός αδιαμφισβήτητο.
Υπάρχει στο forum συνάδελφος που αν θέλει μπορεί να εξιστορήσει τις καταστάσεις που αντιμετώπιζε στο «στρατόπεδο συγκέντρωσης» που ανέφερα παραπάνω, όταν πήγαινε να τους εξετάσει κάθε βδομάδα, μετακινούμενος με δικό του μέσο και έξοδα. Βάλε τις έκτακτες επισκέψεις σε περιπτώσεις που κατέφθανε νέα «φουρνιά». Μπορώ να κατηγορηθώ, και με το δίκιο σας, ότι είμαι υποστηρικτής των δικαιωμάτων των λαθρομεταναστών μέσω πληκτρολογίου. Γιατί όταν ο συνάδελφος μου ζητούσε να μοιραστούμε αυτές τις επισκέψεις στους λαθρομετανάστες εγώ ποιούσα την νύσσα και προτιμούσα την ασφάλεια του ιατρείου. Όμως στο ιατρείο ποτέ δεν έδιωξα ούτε θα διώξω κανένα επειδή είναι λαθραίος.

Αναρωτιέμαι αν αυτά που έγραψες περί ημερομίσθιου 40 ευρώ στον λαθρομετανάστη ήταν γνωστά στους παραγωγούς φράουλας στη Μανωλάδα. Γιατί μαθαμε για ημερομίσθιο 23 ευρώ εκ των οποίων τα 3 ευρώ δινόταν καθημερινά ως ενοίκιο για την παραμονή στα παραπήγματα που είδαμε στην τηλεόραση. Τα οποία είχαν «χτίσει» οι ίδιοι οι λαθρομετανάστες και απλά πλήρωναν ενοίκιο για την κατάληψη του χώρου. Είδαμε σκηνές παραλογισμού, για άλλη μια φορά, όπου είχαμε εμφανείς παραβιάσεις του κατώτατου ημερομίσθιου ανειδίκευτου εργάτη (30 ευρώ), της υποχρέωσης ασφαλιστικής κάλυψης του εργαζόμενου, των συνθηκών υγιεινής και ανθρώπινης αξιοπρέπειας και στο τέλος, γιατί όχι, της νομιμότητας παραμονής και εργασίας στη χώρα. Η επίσημη πολιτεία εθελοτυφλούσε και  στρουθοκαμήλιζε. Γιατί αν μάζευε και οδηγούσε σε απέλαση όλους αυτούς τους λαθρομετανάστες ποιός θα μάζευε μετά τη φράουλα; Έτσι όλη η ιστορία επικεντρώθηκε στο αν θα τα βρουν εργάτες και εργοδότες στα 26 ή 28 ευρώ. (Με το «ενοίκιο» στην τιμή;). Μετά μάζεψαν τα τηλεοπτικά συνεργεία τις κάμερες τους κι αρχίσαμε να ασχολούμαστε με την Καλομοίρα.
Αναρωτιέμαι αν η επιλογή αλλοδαπών για τη συγκομιδή γεωργικών προϊόντων, για γεωργικές, αλιευτικές και κτηνοτροφικές εργασίες συνδέεται με κάποια μυστηριώδη ικανότητα που έχουν οι λαοί αυτοί στο να κάνουν τις συγκεκριμένες εργασίες καλύτερα ή με κάτι άλλο..... Γιατί το Πακιστάν και το Σουδάν δεν φημίζονται για την παραγωγή ελαιόλαδου και φράουλας απ’ ότι γνωρίζω.

Συμφωνώ ότι τα περισσότερα των περιστατικών δεν είναι επείγοντα. Όμως να παραπέμπεις γι’ αυτά τους ασθενείς στην πατρίδα τους (Αφγανιστάν, Πακιστάν, Σουδάν κλπ) το βρίσκω κάπως υπερβολικό…..
Λες ότι δεν είναι αναγκαία η δωρεάν παρακολούθηση της κύησης. Ο τοκετός είναι (ή μπορεί να είναι) επείγουσα κατάσταση; Αναρωτιέμαι αν θα συμφωνήσει μαζί σου ο συνάδελφος, ειδικευόμενος πιθανότατα, που θα παραλάβει την ετοιμόγεννη αλλοδαπή στο δημόσιο νοσοκομείο, η οποία δεν θα μιλάει καθόλου ελληνικά και δεν θα έχει κανένα στοιχείο προγεννητικού ελέγχου γιατί πολύ απλά δεν θα έχει κάνει οτιδήποτε; Μήπως να αρχίσουν να γεννάνε στη φύση και στα σπίτια ή στα παραπήγματα; (Άσχετο: Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί στις ταινίες όταν βλέπουμε να εξελίσσεται τοκετός εκτός νοσοκομείου, η μαία ή ο εθελοντής «μαιευτήρας» ζητάει πάντα καθαρές πετσέτες και ζεστό (όχι βρασμένο) νερό; )
Να υποθέσω ότι ένας παράνομος λαθρομετανάστης που έχει κι αυτός ανάγκη το σκεύασμα των 8000 ευρώ που ανέφερα παραπάνω απλά δεν θα μπορέσει να το πάρει και θα πρέπει να βολευτεί με δεπόνια και λοναρίδες (αν μπορεί να πάρει τις λοναρίδες χωρίς το ειδικό συνοδευτικό χαρτί με τη μονή κόκκινη γραμμή). Εκτός αν έχει την τύχη να είναι φιλοξενούμενος σε κάποια εξοχική κατοικία (με άδεια αναψυκτήριου). Δυστυχώς δεν είναι όμως όλοι τόσο φιλόξενοι και φιλάνθρωποι…

Σε νέα φουρνιά λαθρομεταναστών ανακαλύπτεται περίπτωση ενεργούς πνευμονικής φυματίωσης. Για όσο διάστημα παραμένει στο «στρατόπεδο συγκέντρωσης» λαμβάνει την καθημερινή φαρμακευτική αγωγή. Όταν έρχεται η ώρα να φύγει λαμβάνει ποσότητα 1 μήνα φαρμακευτικής αγωγής και οδηγίες λίγο πριν τελειώσουν να καταφύγει σε νοσοκομείο της περιοχής που θα βρίσκεται για να λάβει νέα. Παράλληλα εφοδιάζεται και με το έγγραφο που ανέφερα παραπάνω που τον πληροφορεί, σε άψογα Ελληνικά, ότι πρέπει εντός μηνός να εγκαταλείψει τη χώρα.
Ας βάλουμε και την εγκύκλιο για την πρόσβαση των παράνομα ευρισκόμενων στη χώρα στα νοσοκομεία κι ας προσπαθήσουμε να βγάλουμε άκρη… Μπορούμε;


Όταν έρχεται στο νοσοκομείο ή το Κ.Υ. ασθενής με εμφανές μη επείγον πρόβλημα τι κάνεις; Ζητάς αποδεικτικό ασφάλισης, ταυτότητας ή νόμιμης παραμονής στη χώρα και μετά προχωράς σε περαιτέρω εξέταση; Δε νομίζω να γίνεται αυτό. Αν αποφασίσουμε να γίνεται σε όλους ανεξαιρέτως θα συμφωνήσω. Τι θα γίνεται στον λευκό που μιλάει καλά ελληνικά και σου λέει: «Δεν έχω αυτή τη στιγμή μαζί μου βιβλιάριο ή ταυτότητα»; Τι θα γίνεται στο μελαψό που σου λέει: «Ντεν έχει μαζί μπιμπλιάριο ή πράσινη κάρτα». Να εφαρμόσουμε τον έλεγχο νομιμότητας μήπως σε όσους είναι μελαψοί; Ρακένδυτοι; Όσους δεν μιλάνε καλά ελληνικά;

Αν θες να μιλούσε για αλλαγή πολιτικής εισόδου μεταναστών στη χώρα να το συζητήσουμε. Όμως τώρα στη χώρα μας τι γίνεται; Δεχόμαστε ή αναγκαζόμαστε να δεχθούμε τους λαθρομετανάστες στη χώρα. Το κράτος τους δίνει το χαρτί «Φύγε σε 1 μήνα (δεν ξέρω με τι τρόπο και για πού, απλά φύγε) γιατί μετά απ’ αυτό το διάστημα σε θεωρώ παράνομο κι αν σε πιάσω θα σε απελάσω» και θεωρεί ότι έκανε το καθήκον του. (Μήπως θα έπρεπε λίγο πριν τους διώξουν από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης (κατ’ ευφημισμό χώρους υποδοχής) να τους υποβάλλαμε σε αθλητικά τεστ; Μπορεί να «τσιμπούσαμε» κανένα ταλεντάκι. Θα του δίναμε μετά πολιτικό άσυλο, ελληνική υπηκοότητα, θα του μαθαίναμε μερικές ελληνικές λέξεις (Ζήτω η Ελλάδα κλπ), θα του μαθαίναμε να ξεχωρίζει την ελληνική σημαία και ίσως μας έκανε «εθνικά υπερήφανους» σε καμιά Ολυμπιάδα.)
Και μετά τι γίνεται; Τους δεχόμαστε ως μέρος της οικονομικής ζωής της χώρας. Σε πολλούς τομείς, π.χ. γεωργία, ολόκληρες περιοχές στηρίζονται αποκλειστικά σ’ αυτούς. Εκεί το κράτος γιατί δεν επεμβαίνει αλλά επεμβαίνει (για να μην πω παραφυλάει) στον ευαίσθητο τομέα της υγείας;
Κάνω τα στραβά μάτια, ως κράτος, και σε αφήνω να (μου) δουλεύεις όμως φρόντισε να μην αρρωστήσεις! Αν αρρωστήσεις είσαι μόνος σου….




27 Μαΐου 2008, 20:52:44
Απάντηση #8
Αποσυνδεδεμένος

Δ. Κουναλάκης

Administrator
Διάβασα παρά την έλλειψη χρονου την θέση της επιτροπής που παρέθεσε ο συνάδελφος Μακρέας.

Δεν είπα πουθενά ότι δεν πρέπει να επιτρέπεται η πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας. Σε ένα επείγον πρέπει να γίνει ότι πρέπει να γίνει χωρίς να κοιτάξουμε πρώτα το οικονομικό θέμα και σε ένα μη επείγον πρέπει εάν είναι ανασφάλιστος να περάσει πρώτα από το ταμείο. Δεν ζήτησα κάτι διαφορετικό ούτε για τον Έλληνα ούτε για το μετανάστη. Ο λόγος που έγινε όλη η ιστορία (να μην επιτρέπεται η πρόσβαση εάν δεν έχεις ταυτότητα ή διαβατήριο με νόμιμη παραμονή) είναι γιατί τα "επείγοντα" έχουν κι αυτά ένα κόστος και όταν υπάρχει διαβατήριο ή ταυτότητα τότε ανοίγει φάκελος με χρωστούμενα που πρέπει να πληρωθούν εκ των υστέρων. Τουλάχιστον αυτό γίνεται στους Έλληνες ανασφάλιστους ασθενείς. Εκεί μπορούμε να βάλουμε χρονικά διαστήματα που να επιτρέπουν στον συνάνθρωπο να επιστρέψει στην εργασία και να ξεπληρώσει με ανθρώπινους όρους τίμια το κόστος της περίθαλψης του με την εργασία του.

Και πως να ξέρει τις υπηρεσίες υγείας ο μετανάστης που δουλεύει ως εργάτης μεροκάματο, ακόμη και ο νόμιμος, όταν ούτε ο Έλληνας ασφαλισμένος γνωρίζει καλά τις ιατρικές "υπηρεσίες" του ΙΚΑ;

Είμαι κατά της παράνομης παραμονής και νομίζω ότι και παράνομα να μπήκαν πρέπει να λαμβάνουν μια προσωρινή άδεια και να ισχύει ότι ισχύει για όλους τους Έλληνες. Αρκεί μια ταυτότητα της χώρας τους ή ένα διαβατήριο και γιατί όχι κάποια αξιόπιστη ατραυματική "βιολογική ταυτότητα" καθώς πολλοί φτάνουν και χωρίς αυτό. Αυτό θα ήταν για μένα σεβασμός στην προσωπικότητα τους γιατί θα μπορούσαν να κάνουν μια καινούργια αρχή και να πετύχουν τα όνειρα τους. Και είμαι της άποψης ότι η Ελλάδα είναι φιλόξενη χώρα αλλά όχι μπάτε σκύλοι αλέστε και αλεστικά μη δίδετε.
Είμαι συντριπτική μειοψηφία στην στήριξη αυτής της θέσης γιατί:
α) Χάνεται το δικαίωμα των αχρείων συνανθρώπων μας (και έχει πολλούς τέτοιους) να τους εκμεταλλεύονται με εξευτελιστικά μεροκάματα.
β) Ο "μισθός" του μεροκάματου του ανειδίκευτου εργάτη θα κατατρακυλούσε αρκετά χαμηλότερα και όχι λίγοι πολιτικάντες που υπόσχονται μηνιάτικα των 1500 ευρώ στο ανειδίκευτο δεν θα είχαν που να κρυφτούν.
γ) Πως θα λειτουργήσουν οι μεσάζοντες (διεφθαρμένοι υπάλληλοι, ιατροί, ψυχολόγοι, βουλευτές, μάρτυρες για την παραμονή, γραφεία που "φτιάχνουν τα χαρτιά", κλπ) που σαν βρικόλακες ρουφούν το αίμα αυτών των ανθρώπων.

Συγνώμη συνάδελφοι στάχτη στα μάτια είναι το εάν θα πληρώνει ή όχι τα ταχτικά περιστατικά και εάν θα έχει πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας του δημοσίου, δεν είναι αυτός ο αγώνας για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Αλλού είναι η ουσία και οι εργατοπατέρες είναι μέσα στο βρώμικο παιχνίδι πάνω από το λαιμό.
Και ερωτώ: Σε ένα άνθρωπο που βρίσκεται σε τρώγλη για να πάρει 20 ευρώ μεροκάματο, τι θα του κάνει να έχει πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας; Να ξεπλύνουμε τις τύψεις μας που το ανεχόμαστε; Αυτή είναι η υγεία που χρειάζεται αυτός ο άνθρωπος; Να θυμηθούμε τον ορισμό της υγείας στην επιτροπή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων παραπάνω; Γιατί τις άθλιες συνθήκες διαβίωσης και εργασίας τις κάνουμε γαργάρα και μας καίει η περίθαλψη;
Ξεχάσαμε ότι καλύτερα να προλαμβάνεις το κακό από το να το γιατρεύεις;

Και για να μην νομίζετε ότι το έριξα στην άτιμη κοινωνία.... Πρακτικά και εφαρμόσιμα πράγματα.
Θα χαιρόμουν πολύ να έβλεπα:
1. Επερώτηση στην βουλή από βουλευτή να ζητάει να νομιμοποιούνται άμεσα όλοι οι παράνομοι μετανάστες και να έχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις έστω και μόνο μέσα στο Ελληνικό έδαφος.
2. Τους "υπέρμαχους των ανθρωπίνων δικαιωμάτων", αντί να "συντηρούν" τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, να έπερναν υπό την ευθύνη τους μια οικογένεια παράνομων μεταναστών (υπάρχει σε ισχύ ως νομική διαδικασία) για να τους δώσουν μια ανθρώπινη γωνία και να τους βοηθήσουν να βρουν δουλειά και να κάνουν μια τέτοια αρχή. Πολλά μη κερδοσκοπικά και κυρίως θρησκευτικά (όχι απαραίτητα χριστιανικά) ιδρύματα το κάνουν.
3. Τους κάθε λογής "εργατοπατέρες" να τους δέχονται στην εργασία με τους ίδιους όρους.
« Τελευταία τροποποίηση: 27 Μαΐου 2008, 21:14:48 από Δ. Κουναλάκης »
Eίπες ότι μια μέρα θα φύγεις, μην τολμήσεις, είσαι χαζός;
όταν έχεις τέτοιους αυλικούς και τέτοια καρέκλα, τι απερισκεψία!
Ένα ξεροκόμματο κάθε πιστός να μασουλάει, "Ναι αρχηγέ" θα λέει συνεχώς
τιμωρία αμείλικτη σ' όποιον τολμά να σ΄αμφισβητεί έργα και πρόσωπα, τι ύβρης!
Ω αρχηγέ, είσαι ο μοναδικός, και τη ζωή μας χρωστάμε σε σένα οι φτωχοί!
Από μετάφραση αραβικού κειμένου

27 Μαΐου 2008, 22:30:12
Απάντηση #9
Αποσυνδεδεμένος

deleteduser


Για να ξέρουμε για τι πράγμα μιλάμε. Νομικά καθεστώτα, διαδικασίες, προβλήματα και υποχρεώσεις μεταναστών και προσφύγων
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

27 Μαΐου 2008, 22:59:24
Απάντηση #10
Αποσυνδεδεμένος

Δ. Κουναλάκης

Administrator
Σε τι διαφωνούμε τελικά Διαμαντή;
Δεν ζητώ ταυτότητα ή βιβλιάριο σε κανένα για να τον εξετάσω, αλλά δεν γράφω φάρμακα ή εξετάσεις σε βιβλιάριο τρίτου. Δεν ενημερώνω την αστυνομία συνεπώς γιατί δεν ξέρω εάν αυτός που είναι μπροστά είναι ή όχι ακόμη και κατζητούμενος (τα μέρη μου έχουν κάμποσους).

Που διαφωνούμε;
1. Για μένα η ερώτηση του κ. Λεβέντη με την οποία ξεκίνησε αυτή η συζήτηση είναι προσβολή της νοημοσύνης μου. Δεν ξέρω για σένα. Τι καταλαβαίνεις με το παρακάτω;
Παράθεση
Υπάρχουν δεκάδες περιπτώσεις μεταναστών που λόγω ασθένειας δεν μπορούν να εργαστούν, με αποτέλεσμα να μην έχουν σύμβαση εργασίας που θα τους νομιμοποιούσε την είσοδό τους σε Νοσοκομείο. Έτσι αναγκάζονται να μην έχουν την αντίστοιχη περίθαλψη με ότι αυτό σημαίνει για τη δημόσια και δική τους υγεία ή να πηγαίνουν σε ιδιώτες γιατρούς και διαγνωστικά Κέντρα.
2. Για μένα, έλληνας ή ξένος ότι χρειάζεται περίθαλψη για ταχτικό περιστατικό πρέπει είτε να έχει ασφάλεια είτε να πληρώνει την υπηρεσία που δέχεται. Που είναι το κατακριτέο;
3. Τι προτείνεις για τους παράνομους μετανάστες για να έχουν καλύτερες συνθήκες εργασίας, διαμονής και υγείας; Εάν τους βάλεις σε μια νόμιμη οδό για νόμιμη παραμονή δεν είναι η αρχή και για την ορθή πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας;
4. Τι άποψη έχεις για το "πρόσληψης από εργοδότη με άδεια από τη νομαρχία σε ειδικότητα για την οποία δεν υπάρχει η δυνατότητα ανεύρεσης γηγενούς εργαζομένου";
Eίπες ότι μια μέρα θα φύγεις, μην τολμήσεις, είσαι χαζός;
όταν έχεις τέτοιους αυλικούς και τέτοια καρέκλα, τι απερισκεψία!
Ένα ξεροκόμματο κάθε πιστός να μασουλάει, "Ναι αρχηγέ" θα λέει συνεχώς
τιμωρία αμείλικτη σ' όποιον τολμά να σ΄αμφισβητεί έργα και πρόσωπα, τι ύβρης!
Ω αρχηγέ, είσαι ο μοναδικός, και τη ζωή μας χρωστάμε σε σένα οι φτωχοί!
Από μετάφραση αραβικού κειμένου

27 Μαΐου 2008, 23:52:19
Απάντηση #11
Αποσυνδεδεμένος

Αδαμάντιος Σκούφαλος


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Που διαφωνούμε;
1. Για μένα η ερώτηση του κ. Λεβέντη με την οποία ξεκίνησε αυτή η συζήτηση είναι προσβολή της νοημοσύνης μου. Δεν ξέρω για σένα. Τι καταλαβαίνεις με το παρακάτω;
Παράθεση
Υπάρχουν δεκάδες περιπτώσεις μεταναστών που λόγω ασθένειας δεν μπορούν να εργαστούν, με αποτέλεσμα να μην έχουν σύμβαση εργασίας που θα τους νομιμοποιούσε την είσοδό τους σε Νοσοκομείο. Έτσι αναγκάζονται να μην έχουν την αντίστοιχη περίθαλψη με ότι αυτό σημαίνει για τη δημόσια και δική τους υγεία ή να πηγαίνουν σε ιδιώτες γιατρούς και διαγνωστικά Κέντρα.

Ο μετανάστης είναι ασθενής και δεν μπορεί να εργαστεί.
Εφόσον δεν μπορεί να εργαστεί, δεν έχει σύμβαση εργασίας. (όταν ήταν υγιής δεν είχε σύμβαση εργασίας; Εκτός αν ήταν ασθενής από τη στιγμή που μπήκε στην Ελλάδα)
Εφόσον δεν έχει σύμβαση εργασίας δεν μπορεί να γίνει δεκτός στο νοσοκομείο.
Έχεις δίκιο, ο συλλογισμός δεν έχει λογική.

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
2. Για μένα, έλληνας ή ξένος ότι χρειάζεται περίθαλψη για ταχτικό περιστατικό πρέπει είτε να έχει ασφάλεια είτε να πληρώνει την υπηρεσία που δέχεται. Που είναι το κατακριτέο;
Συμφωνά απόλυτα στο ότι όποιος έχει πρόβλημα μη επείγον (το σημείο αυτό θέλει μεγάλη διευκρίνιση!) πρέπει να έχει ασφάλεια ή να πληρώνει. Το ερώτημα είναι: Πληρώνει άμεσα; Ντούκου στο ταμείο; Κι αν δεν έχει (ή λέει ότι δεν έχει) να πληρώσει τι κάνεις; Αλλιώς του ανοίγεις λογαριασμό (βερεσέ) και μετά το νοσοκομείο ή Κ.Υ. ψάχνει (και τον ψάχνει) για να τα πάρει πίσω;
Ποιος θα κάνει αυτή τη δουλειά ιδιαίτερα στην πρωτοβάθμια περίθαλψη; Θα βάλουν γραμματείς σε βάρδιες στα Κ.Υ.; Ή μήπως οι γιατροί θα κάνουν (και) τους ταμίες, κόβοντας αποδείξεις, δίνοντας ρέστα και παραδίνοντας ταμείο την επόμενη μέρα;

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
3. Τι προτείνεις για τους παράνομους μετανάστες για να έχουν καλύτερες συνθήκες εργασίας, διαμονής και υγείας; Εάν τους βάλεις σε μια νόμιμη οδό για νόμιμη παραμονή δεν είναι η αρχή και για την ορθή πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας;
Για τους παράνομους μετανάστες η νόμιμη οδός για τη νόμιμη παραμονή πρέπει να μπαίνει σε λειτουργία από την αρχή. Μια σωστή πρόταση είναι αυτή που διατυπώνεις με την προσωρινή άδεια παραμονής που θα τους δίνει ένα εύλογο χρονικό διάστημα ολοκλήρωσης των διαδικασιών που απαιτούνται για τη νομιμοποίηση της παραμονής τους. Γιατί διαφορετικά η διαδικασία θα βρίσκεται συνεχώς στην αρχή ενώ οι ανάγκες υγείας ενίοτε δεν μπορούν να περιμένουν την ολοκλήρωση της διαδικασίας νομιμοποίησης.
Αυτό που λες για την ύπαρξη κάποιου εγγράφου που να ταυτοποιεί το άτομο σωστό, όμως ανέφικτο σε πολλές περιπτώσεις. Καποιοι τα χάνουν όταν οι δουλέμποροι βουλιάζουν τις βάρκες για να ασχοληθεί το λιμενικό με τη διάσωση ώστε να βρουν αυτοί ευκαιρία να επιστρέψουν στην Τουρκία. Κάποιοι άλλοι τα έχουν παραδώσει ήδη στους δουλέμπορους σε προηγούμενο στάδιο του ταξιδιού τους (αν κάποιος μπορεί να το χαρακτηρίσει αυτό ταξίδι!). Ακόμη και ψέμματα να λένε λεγοντας «Δεν έχω» ή «το έχασα» ή «μου το πήραν», τι μπορούμε να κάνουμε; Να τους στείλουμε πίσω να το φέρουν;

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
4. Τι άποψη έχεις για το "πρόσληψης από εργοδότη με άδεια από τη νομαρχία σε ειδικότητα για την οποία δεν υπάρχει η δυνατότητα ανεύρεσης γηγενούς εργαζομένου";
Δεν ξέρω ποιόν προσβάλλει περισσότερο. Τους γηγενείς «άνεργους» ή την ελληνική κοινωνία γενικότερα;



28 Μαΐου 2008, 00:04:02
Απάντηση #12
Αποσυνδεδεμένος

Τ.Μαλλές


    
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
. Δεν ενημερώνω την αστυνομία συνεπώς γιατί δεν ξέρω εάν αυτός που είναι μπροστά είναι ή όχι ακόμη και κατζητούμενος (τα μέρη μου έχουν κάμποσους).

   Η αστυνομία αφήνει ελεύθερο τον λαθρομετανάστη και του λέει: κοίτα να φύγεις μόνος σου σε 1 μήνα γιατί αλλιώς θα σε διώξω εγώ.
Εσείς θα φεύγατε ή θα ρισκάρατε;Ποιο ρίσκο; Την απέλαση; Ε ,καλά, αν με πιάσεις διώξε με, θα έλεγα εγώ.
    Ζητάει όμως το κράτος από τον γιατρό, να κάνει τον αστυνομικό (για να μην πω κάτι χειρότερο), και να καταδώσει τον άτυχο λαθρομετανάστη που νόμιζε ότι πήγε σε γιατρό αλλά έπεσε σε "όργανο της τάξης".
    Δεν θα ενημερώσω την αστυνομία αγαπητέ κ.Κουναλάκη γιατί δεν ανήκω στα σώματα ασφαλείας,κι ούτε θα επιτρέψω σε κουτοπόνηρες εγκυκλίους να με κάνουν χαφιέ του κάθε κακομοίρη.
    
    Ας δούμε όμως και οικονομικά το θέμα...
Το να μας ενοχλεί το κόστος της περίθαλψης (έστω και μη επείγουσας),των παράνομων μεταναστών....
Ενώ δεν μας ενοχλεί το κόστος   1.αδρά αμοιβόμενων διοικητών, που δεν έχουν καμία επιστημονική ή επαγγελματική σχέση με τη διοίκηση(management),παρά μόνο κομματικές περγαμηνές.
  2.Η κακοδιαχείριση πόρων και προσωπικού στο ΕΣΥ
  3.Τα φακελάκια (που κι αυτά από τις τσέπες μας εκρέουν)
  4.Οι μίζες στις προμήθειες.
είναι σαν κάτι ευτραφείς κυρίες που μετά το γουρουνόπουλο που έφαγαν το μεσημέρι,τρώνε γιαούρτι (με 0% λιπαρά) το βράδυ γιατί είναι σε δίαιτα...
« Τελευταία τροποποίηση: 28 Μαΐου 2008, 08:27:29 από Τ.Μαλλές »

28 Μαΐου 2008, 00:08:45
Απάντηση #13
Αποσυνδεδεμένος

Τ.Μαλλές



28 Μαΐου 2008, 00:26:05
Απάντηση #14
Αποσυνδεδεμένος

Τ.Μαλλές


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Το καλύτερο το αφήνω για το τέλος.Δυστυχώς, απ' ότι μαθαίνω, σταμάτησε σε ακριτικό μας νομό,να εφαρμόζεται από το θεσμό που μεριμνά για την εδαφική μας ακεραιότητα (δε θυμάμαι πως λέγεται, νομίζω "στρωτός"), ένα θεσπέσιο μέτρο για τους "λαθρομετανάστες".Λεγόταν "προω-επα-θη-να-ση"  ή μπορεί και αλλιώς.Στο τέλος κάθε τελετής, ακούγονταν κάποιοι ήχοι από τη μεριά γειτονικής μας χώρας.Πρέπει να ήταν  ήχοι εορταστικών πυροτεχνημάτων, για την υποδοχή των "λαθρομεταναστών".Κάποιοι κακόβουλοι και ψεύτες λένε πως ήταν ήχοι πυροβόλων όπλων.Αυτό το μέτρο, που έδινε "μια κάποια λύση", σταμάτησε.Δεν ξέρω αν εφαρμόστηκε και ποτέ.Όλα φήμες είναι, και οπωσδήποτε δεν ήμουν μπροστά, ούτε έλαβα μέρος.

  Βεβαίως και γινόταν επαναπροωθήσεις,φίλε IGP.Εκτός αν τα ΡΕΟ του στρατού που έβλεπα,γεμάτα λαθρομετανάστες,πηγαίναν εκδρομές αναψυχής στο δέλτα...

Λέξεις κλειδιά:
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
6 Απαντήσεις
6901 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 5 Ιουλίου 2012, 22:06:26
από ΑΡΗΣ
2 Απαντήσεις
2893 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 22 Φεβρουαρίου 2011, 22:15:13
από alfie
2 Απαντήσεις
3531 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 24 Ιανουαρίου 2012, 23:18:46
από Ορθοπαιδικός
10 Απαντήσεις
3472 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 28 Οκτωβρίου 2018, 12:06:52
από Argirios Argiriou
3 Απαντήσεις
7552 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 11 Απριλίου 2019, 21:58:38
από Argirios Argiriou