Μην ξεχνάμε ότι όσο πιο πολλά χιλιόμετρα "γράφει" το αυτοκίνητο, τόσο πιο πολλές αβαρίες και βλάβες βγάζει, ενώ και τα σέρβις έρχονται συχνότερα.
Υπάρχει ένα σκεπτικό που λέει: "Έρχομαι στην έδρα μου, στην ώρα μου, μπαστακώνομαι εκεί και ελάτε να με πάρετε". Ένα άλλο λέει "Εσύ που με εντέλλεις να μετακινηθώ, δάνεισέ μου 15 ευρώ να βάλω τώρα βενζίνη, και όταν πληρωθώ οδοιπορικά, θα σ' τα επιστρέψω". Άλλη μια τεχνική κλεφτοπόλεμου είναι η αναρρωτική τη μέρα της μετακίνησης, ενώ αν τα έχεις καλά με το Σωματείο των Νοσοκομειακών Ιατρών του Νομού σου, παίζει και φωτογραφική προκήρυξη 24ωρης κυλιόμενης απεργίας, που δίνει τη δυνατότητα στον μετακινούμενο ιατρό να απεργήσει τη μέρα της μετακίνησής του.
Ξέχασα να πω ότι το μάξιμουμ των μετακινήσεων που καλύπτονται για έναν ιατρό, είναι 10 ανά μήνα. Πέραν τούτου, τυχόν επιπλέον μετακινήσεις (π.χ. 11η, 12η κ.λπ) δεν αποζημιώνονται και αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν επιχείρημα για να αμυνθούμε έναντι τυχόν αυθαιρεσιών. Αν παρ'όλα αυτά υποβληθούμε σε πέραν των 10 μετακινήσεις, καλό είναι να ζητούμε να μας αποζημιώσουν οπωσδήποτε τις πιο μακρινές.
Λεόντιες αποζημιώσεις για μετακινήσεις, παίρνουν οι υπάλληλοι της ΔΕΗ, όπου εκτός από τα οδοιπορικά, επιδαψιλεύονται και με παχυλά εκτός έδρας. Συχνά δε μάλιστα, πληρώνονται και για μετακινήσεις-μαϊμού. Αλλά είπαμε: ο γιατρός (και δη του ΕΣΥ) είναι ο μόνιμος, εύκολος στόχος.