Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα
Οι φαρμακοβιομηχανίες και το μοίρασμα της "πίτας"
Zachariadis:
Όταν ο Γιαννάκης -την δεκαετία του 80- δοκίμαζε εκείνα τα εκτος θέσης σουτ τριών πόντων,
-απ τα οποία έμπαινε ενα σε κάθε 5+ προσπάθειες- λέγαμε «Ασχετο αλλα Ηρωικό»
Πότε θα πληρώσει ο ΕΟΠΥΥ ;;;
Ερώτηση Ασχετη ..αλλα ...ΗΡΩΙΚΗ ε; ;D
Denominator:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΆλλωστε, αυτό που πολύ πρόχειρα βαφτίζει ο διακοσμητής "λαικισμό", είναι πολύ απλά ο όρκος που έχουμε δώσει όλοι μας...
--- Τέλος παράθεσης ---
Νομίζω ότι αυτό που λέει ο @Διακοσμητής είναι ότι ο ίδιος λόγος σε άλλον μεταφράζεται ως τήρηση του όρκου του και σε άλλον ως λαϊκισμός. Υπό αυτήν την έννοια συμφωνώ με το @Διακοσμητή και καταδικάζω αυτού του είδους το λαϊκισμό. Δεν μπορεί δηλαδή κάποιους που έχουν θησαυρίσει στις πλάτες των ασθενών τους να τους έπιασε πρεμούρα να δώσουν το απόλυτο high-tech σκεύασμα βλέποντας να γκρεμίζεται μπροστά τους το σαθρό οικοδόμημα που συντηρούσε στο υποσυνείδητό τους την ιατρική ιδιότητα. Αλλά αυτοί είναι - ευτυχώς - η μικρή μειοψηφία.
EzeΤΡΟΛ:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος ο όρκος που έχουμε δώσει όλοι μας...
--- Τέλος παράθεσης ---
Nα σημειώσουμε ότι οι απόφοιτοι ιατρικών σχολών εξωτερικού (εξ όσων έχω πληροφορηθεί) δεν δίνουν κανέναν "όρκο του Ιπποκράτη" και έτσι στη χώρα μας έχουμε ιατρούς δυο ταχυτήτων (με όρκο και χωρίς όρκο Ιπποκράτη).
Πέρα απ' όλαφ τα, ο Όρκος δεν είναι λάστιχο να τον ερμηνεύουμε κατά το δοκούν και να τον επικαλούμαστε όποτε θέλουμε, πολύ περισσότερο όταν συντάχθηκε σε μια εποχή όπου το χρήμα δεν έπαιζε κυρίαρχο ρόλο στη Δημόσια Υγεία και δεν υπήρχαν Ασφαλιστικά Ταμεία, ασφαλισμένοι, συνταγές, παραπεμπτικά, φμφ και διαγνωστικά κέντρα.
Harper:
Anyway...δεν ειναι απλα θεμα ορκου ή μη.Το θεμα κατ'εμε ειναι πως κάποιος ιατρος αποφασιζει να δωσει ένα σκευασμα που πραγματικα ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ και διεκδικει το δικαιωμα αυτο σε μια εποχη που ΟΛΑ φαινονται υποπτα.Ενδεχομενως το σκευασμα που εμπιστευεται να εχει και άλλα...μπονους.Οπότε κατανοητη και απόλυτα σεβαστη η θεση του @ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΗ.
Αλλα μεχρι να ξεκαθαρισουμε και να ειμαστε μεσα μας απόλυτα σιγουροι για το ποιος δινει αγωγη με αγνα κινητρα και ποιος με...ωθηση,μεχρι να ξεκαθαρισουμε ποιος λαικιζει και ποιος απλα κανει αυτο που του επιβαλλει η συνειδηση του ειναι μάλλον επικινδυνο και αδικο να χρωματιζουμε και να μπλεκουμε σε ατερμονες συζητησεις και ενδεχομενως παρεξηγησεις
Προσωπικη Θεση: ενας που μπαινει στο φορουμ ανωνυμα και διεκδικει το δικαιωμα στη συνταγογραφηση-ακομη και με εντονο υφος- ειναι λιγοτερο υποπτος και περισσοτερο αποδεκτος σε εμενα απο κάποιον ΕΠΩΝΥΜΟ που επιδιδεται σε δηθεν φιλολαικες κορωνες.Φυσικα και εδω μπορει να κανω λάθος...
Αδαμάντιος Σκούφαλος:
Κάποιος τελείωνε την ιατρική (Ελλάδα ή εξωτερικό).
Έκανε αναγνώριση αν απαιτούνταν με εξετάσεις (αμφιβόλου ποιότητας και διαδικασιών ιδιαίτερα επί ΔΙΚΑΤΣΑ)
Μέχρι πρότινος κατέθετε μια αίτηση στη Διεύθυνση Υγείας της Νομαρχίας κι έπαιρνε άδεια άσκησης επαγγέλματος.
Άνοιγε ιατρείο (μέχρι πρότινος χωρίς ιδιαίτερες προϋποθέσεις και άδειες ενώ μπορούσε να κάνει συμβάσεις και με τα ταμεία).
Πριν κάποια χρόνια μπορούσε να γράφει ότι ήθελε σε ότι ποσότητες ήθελε. (μέχρι που μπήκε ο περιορισμός τους ενός κουτιού αν και αυτός ξεπεράστηκε με την επίκληση ανύπαρκτων γνωματεύσεων ειδικευμένων).
Μπορούμε σε όλα αυτά να επικαλεστούμε τον όρκο που έχουμε δώσει, την εμπειρία του γιατρού και τη επιθυμία του καλύτερου για τον ασθενή;
Σχετικά με τον όρκο που όλοι επικαλούνται όταν θέλουν (υποτίθεται) να κολλήσουν τους γιατρούς στον τοίχο πάντα τους προκαλώ να μου παραθέσουν τα σχετικά αποσπάσματα.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση