Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα

Ευαισθητοποιημένος καταναλωτής

<< < (69/114) > >>

Αρχίατρος:
Στις λευκές ηλεκτρικές συσκευές, έχω καταλήξει στο εξής:
ΔΕΝ σκάμε χοντρά λεφτά, ακόμα και αν τα διαθέτουμε. Π.χ όταν έψαχνα πλυντήριο για την μητέρα μου (είχε ένα Miele που άντεξε αισίως 20 χρόνια αν θυμάμαι καλά), τα σύγχρονα Miele ξεκινούσαν από 800€. Ε, όσο και αν το έψαξα ΔΕΝ βρήκα ένα λόγο να το πάρουμε.
ΔΕΝ υπάρχει ουδεμμία εγγύηση ότι θα αντέξει παραπάνω, ΔΕΝ δίνει μεγαλύτερη εγγύση, ΔΕΝ έχει καλύτερη αντιπροσωπεία, ΔΕΝ θα δώσεις λιγότερα χρήματα αν σου καεί η πλακέτα, μάλλον περισσότερα, σε σημείο που να δικαιολογεί την αγορά ενός φτηνού πλυντηρίου !

Προσωπικά θα πήγαινα σε ένα μέσης τιμής πλυντήριο, με σχετικά σύγχρονη τεχνολογία, με βασικό κριτήριο την καλή υποστήριξη (αντιπροσωπεία) και την εγγύση που έχει.

Argirios Argiriou:
Ένα κλασικό λάθος πολλών επίδοξων ιδιωτών Ιατρών (και άλλων ελευθεροεπαγγελματιών) είναι ότι πρώτα βάζουν ρευστό για να αγοράσουν/φτιάξουν ένα ιδιωτικό Ιατρείο/χώρο, και μετά κάνουν έναρξη επαγγέλματος.

Αυτό το λάθος, μπορεί να τους κοστίσει δεκάδες χιλιάδες ευρώ.

Πρώτα κάνουμε έναρξη επαγγέλματος στην εφορία, και μετά ρίχνουμε λεφτά (τα οποία μπορεί να τα αφαιρέσει κανείς μετά, από το φορολογητέο του εισόδημα).

Ενδιαφέρον σχόλιο επίσης από συνάδελφο που έχει μια απλή Ατομική Επιχείρηση (όχι εταιρεία):

«Εγώ βάζω τη βενζίνη στα έξοδα. Το ιατρείο είναι στα 10 χλμ απ το σπίτι μου. Πάντως αν αγοράσεις αυτοκίνητο, να το αγοράσεις με τιμολόγιο ως επαγγελματικό. Η αγορά του εκπίπτει ως έξοδο.»

Αρχίατρος:
Τιιι λέγαμε για τα Miele ;

Ορίστε η εμπειρία ενός απ' το service τους στο φόρουμ petrolheads:

--- Παράθεση ---τωρα θα μαθουμε απο πρωτο χερι τι εστι επισκευη πλυντ. πιατων Μιελε....

δεν εχει οθονη κι αναβει ενα κοκκινο λαμπακι.
Βγαζει νερα δεν περνει.
αλλαξα την αντεπιστροφη - 40 ευρω - αλλα δεν ηταν αυτο κι ας ειχε προβλημα ( ειχε "καει") απο τα χρονια....
τηλ παρασκευη ραντεβου ΑΠΟ τριτη - θα με παρουν τηλ....

--- Τέλος παράθεσης ---

--- Παράθεση ---Να ζησυμε να το θυμομαστε.
Ηρθε ο μαστορας της Miele ( 39 ευρω ) και διεγνωσε καμενο μοτερ + αλλαγη λαστιχο akouastop + κατι αλλα ψιλά, το ολον με εργασία 400+
το μοτερ καηκε επειδη τρυπησε το λαστιχο και το πιτσιλουσε.

Απο μονος του ειπε "χαρηκα για την γνωριμία παρτε ενα καινουργιο"
--- Τέλος παράθεσης ---
Να το ξαναπούμε: δεν υπάρχει ΟΥΔΕΜΜΙΑ εγγύηση ότι το Miele προϊόν που χρυσοπληρώσατε θα αντέξει παραπάνω.

Οπότε πάρτε κάτι επώνυμο μεν, με γνωστή αντιπροσωπεία δε, και όσο το δυνατόν μακρύτερη εγγύηση, και όσο αντέξει.
Έτσι και αλλιώς όλα ηλεκτρονικές πλακέτες έχουν τωρα, άπαξ και χαλάσουν δεν θα συμφέρει να το φτιάξετε και θα αναγκαστείτε να πάρετε καινούριο, γιατί να σκάσετε στους Γερμανούς 800άρες ; ; ;
Φυσικά ό,τι θέλει κάνει κάποιος τα λεφτά του.  :)

Εγώ έχω φτάσει να θεωρώ καλύτερες επιλογές επώνυμες εταιρίες στην μεσαία κατηγορία τιμών.

Argirios Argiriou:
06-11-2018
Γεγονός είναι πλέον η χρέωση 1 ευρώ στους έντυπους λογαριασμούς της ΔΕΗ μετά από απόφαση του ΔΣ της εταιρείας ενώ πριν από λίγη ώρα βγήκε και η επίσημη ανακοίνωση για την επιβολή της.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας η ΔΕΗ, καλεί τους πελάτες της στην επιλογή χρήσης ηλεκτρονικού λογαριασμού.  Το Δ.Σ. αποφάσισε ότι οι έγχαρτοι λογαριασμοί θα επιβαρύνονται με 1€ όσο περίπου το κόστος έκδοσης και αποστολής τους.

Η ΔΕΗ πιστεύει ότι η πρωτοβουλία αυτή θα αποτελέσει λειτουργικό κίνητρο για τους όλους τους πελάτες της. Επιλέγοντας τη λήψη ηλεκτρονικού λογαριασμού, εκμεταλλεύονται παράλληλα και όλες τις δυνατότητες διαχείρισης θεμάτων του λογαριασμού ρεύματος όπως η δυνατότητα έκδοσης μηνιαίου λογαριασμού με ασφάλεια, αξιοπιστία, ταχύτητα, και πλήρη διαφάνεια και πληροφόρηση.

Τα παραπάνω θα τεθούν σε ισχύ από την 01.12.2018. Ωστόσο, στην περίπτωση που οι πελάτες προβούν σε εγγραφή στο e-bill και επιλέξουν λήψη ηλεκτρονικού λογαριασμού έως 31.12.2018 και στην περίπτωση που η χρέωση έχει ενσωματωθεί σε λογαριασμό τους, αυτή θα πιστωθεί στον επόμενο λογαριασμό που θα εκδοθεί.

Με τον τρόπο αυτό, όπως υποστηρίζει, βελτιώνεται ο χρόνος και η ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών της επιχείρησης, η εξοικονόμηση ανθρώπινων και οικονομικών πόρων και η ουσιαστική ενίσχυση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, στο πλαίσιο πρωτοβουλιών αειφορίας της.

Παράλληλα, παραμένει σταθερά προσηλωμένη στο στόχο του εκσυγχρονισμού και της εναρμόνισης της με τις τάσεις της εποχής σε ευρωπαϊκή κλίμακα, για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση.

Στο πλαίσιο αυτό, πέραν των διαφημιστικών πρωτοβουλιών σχεδιάζει την ανάληψη συγκεκριμένων δράσεων στα καταστήματά της, και γενικά σε κάθε επαφή προκειμένου να διευκολύνει τους πελάτες της να εξοικειωθούν με τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς και να τους χρησιμοποιούν αντί των έγχαρτων.


Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος

Αρχίατρος:
Χρέωση και για τα γκισέ των τραπεζών (π.χ 2€ ανά συναλλαγή), δεν γίνεται εγώ να τα κάνω όλα απ΄το σπίτι μου, να μην απασχολώ υπάλληλο (=εργατοώρες), και ο άλλος ο εξυπνάκιας να πηγαίνει και να συνωστίζεται, να αναγκάζει την Τράπεζα να διατηρεί υποκαταστήματα, υπαλλήλους, να ξοδεύει σε λειτουργικά έξοδα κτλ.

Δεν θέλεις να γίνεις άνθρωπος ; Πλερώ μάγκα μου.  :)

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση