Θέματα Εργασίας > Εργασία στο δημόσιο τομέα

ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ

<< < (3/4) > >>

Richard:
Καλημέρα,

Πρόκειται να εργαστώ ως Επιμ. Β' σε Π.Ι. και να εφημερεύω στο αντίστοιχο Κ.Υ. Πιθανώς να μου ζητηθεί να καλύψω και άλλα Π.Ι. αν προκύψουν ελλείψεις εκεί ιατρών. Ακόμα, μάλλον θα διαμένω εκτός του χωριού.
Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει εφαρμογή και για ποιες μετακινήσεις μου ο ανωτέρω νόμος του 2006; Όποιος γνωρίζει και, ακόμα καλύτερα, μπορεί και να το τεκμηριώσει νομοθετικά (για να μπορέσω να το τεκμηριώσω και γω αντιστοίχως στους υπεύθυνους) θα χαρώ ιδιαίτερα να απαντήσει!
Τέλος, θα ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται σε περίπτωση διακομιδής από πλευράς αποζημίωσης (μετακίνηση με ασθενοφόρο του Κ.Υ. για παραλαβή ασθενή από σπίτι του σε περιοχή ευθύνης του Κ.Υ. και μεταφορά του στο Κ.Υ., μετακίνηση με ασθενοφόρο του Κ.Υ. ή του ΕΚΑΒ για διακομιδή ασθενή από το Κ.Υ. στο Νοσοκομείο).

Ευχαριστώ!!!

nart:
Καλησπέρα και Καλή Χρονιά!
Είμαι γιατρός διορισμένη σε Νοσοκομείο και η θέση που κατέχω περιλαμβάνει περιοδικές επισκέψεις σε κέντρα υγείας. Παρακαλώ θερμά όποιον συνάδελφο γνωρίζει σχετικά να με ενημερώσει για τον αριθμό των μετακινήσεων που επιτρέπεται να κάνω εκτός έδρας βάση της νομοθεσίας καθώς και για το ποσό αποζημίωσης αυτών. Σε σχετική ερωτηση μου στο τμημα προσωπικου του Νοσοκομείου όπου εργάζομαι μου είπαν να φέρω ότι βρω σχετικά για να μου δώσουν απάντηση πιο γρήγορα!!!
Επίσης, εάν γνωρίζει κάποιος σχετικά και για τον αριθμό των εντός έδρας μετακινήσεων μια και για το ένα από τα κέντρα υγείας η μετακίνηση θεωρείται εντός έδρας. 
Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Argirios Argiriou:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΚαλησπέρα και Καλή Χρονιά!