Καλώς ήρθατε στην διαδικτυακή μας κοινότητα.
Εδώ μπορείτε να συζητήσετε και να ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.
Για να συμμετέχετε και να μπορείτε να κατεβάσετε αρχεία και εικόνες που βρίσκονται στα μηνύματα πρέπει να εγγραφείτε.
Η εγγραφή είναι δωρεάν και θα σας αποσταλεί άμεσα ένα e-mail για την ενεργοποίηση της εγγραφής σας.
Εάν δεν το λάβετε σε λίγα λεπτά ελέγξετε το φάκελο ομαδικής αλληλογραφίας ή το φάκελο SPAM ή το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας καθώς μπορεί να βρεθεί εκεί από λάθος του λογισμικού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας ξανασταλεί από εδώ.
21 Σεπτεμβρίου 2019, 13:49:14

Αποστολέας Θέμα: Πώς μπορώ να υποβάλλω καταγγελία ως ασφαλισμένος του ΕΟΠΥΥ.  (Αναγνώστηκε 6190 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

12 Οκτωβρίου 2018, 16:36:37
Αναγνώστηκε 6190 φορές
Αποσυνδεδεμένος

Argirios Argiriou

Moderator
11/10/2018

Αναλυτικές πληροφορίες για τον τρόπο υποβολής της καταγγελίας, την παρακολούθηση εξέλιξης των ερευνών και την ενημέρωση για την έκβασή της.

Οι καταγγελίες υποβάλλονται σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή, όπου αναφέρονται στοιχεία του καταγγέλλοντα (ονοματεπώνυμο, ΑΜΚΑ, τηλέφωνο επικοινωνίας), αναλυτική περιγραφή της καταγγελλόμενης υπόθεσης και στοιχεία του καταγγελλόμενου.


Η καταγγελία υποβάλλεται αυτοπροσώπως στην Υπηρεσία ή με ταχυδρομείο (Μενάνδρου 64 Α-10432 Αθήνα), τηλεομοιοτυπικό μήνυμα (fax) (2105219197) και μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (gen.ep.ypedyfka@eopyy.gov.gr).

Πότε μπορώ να ενημερωθώ για την τελική έκβαση της υποβληθείσας καταγγελίας;

Για κάθε έλεγχο υποβάλλεται πόρισμα από τις αρμόδιες Διευθύνσεις στον Γενικό Επιθεωρητή της ΥΠΕΔΥΦΚΑ.

Σε περίπτωση διαπίστωσης παράβασης της κείμενης νομοθεσίας, η αρμόδια Διεύθυνση της ΥΠΕΔΥΦΚΑ (Κεντρική Διεύθυνση) καλεί τον ελεγχόμενο για παροχή γραπτών εξηγήσεων εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών, από την ημέρα κοινοποίησης σχετικού εγγράφου, στο οποίο αναφέρεται η διαπραχθείσα παράβαση.

Κατόπιν της αξιολόγησης των έγγραφων εξηγήσεων των παρόχων και της κατάρτισης της σχετικής εισήγησης για επιβολή ή μη κυρώσεων στον Γενικό Επιθεωρητή της ΥΠΕΔΥΦΚΑ, ο Γενικός Επιθεωρητής εκδίδει Απόφαση επιβολής ή μη κυρώσεων στον ελεγχόμενο και ακολούθως ενημερώνεται ο καταγγέλλων για τον έλεγχο της υπόθεσης του.

Πώς υποβάλλεται καταγγελία για καταχρηστική χρέωση από πάροχο υγείας;

Ο ασφαλισμένος πρέπει να καταγράψει εγγράφως και αναλυτικά την καταγγελία του, για καταχρηστική χρέωση από πάροχο υγείας, σημειώνοντας όσο το δυνατό περισσότερες πληροφορίες για τα καταγγελλόμενα και τα στοιχεία επικοινωνίας του, προκειμένου να διευκολυνθεί ο έλεγχος που θα διενεργηθεί.

Η καταγγελία κατατίθεται στα γραφεία της ΥΠ.Ε.Δ.Υ.Φ.Κ.Α. (Μενάνδρου 64 Α, ΤΚ. 104 32), είτε αποστέλλεται στο FAX (210 5219197) ή στο e-mail της ΥΠ.Ε.Δ.Υ.Φ.Κ.Α. (gen.ep.ypedyfka@eopyy.gov.gr), είτε μέσω του Γραφείου Διαχείρισης Παραπόνων & Καταγγελιών του ΕΟΠΥΥ.

Πώς μπορώ να ενημερωθώ σε ποιο στάδιο βρίσκεται η έρευνα σχετικά με την καταγγελία;

Οι καταγγελίες πρωτοκολλούνται στην ΥΠ.Ε.Δ.Υ.Φ.Κ.Α. ως εισερχόμενα έγγραφα και χρεώνονται από τον Γενικό Επιθεωρητή στις Διευθύνσεις και τους επιθεωρητές.

Πηγή: odigostoupoliti.eu

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
Before ordering a test decide what you will do if it is (1) positive, or (2) negative. If both answers are the same, don't do the test. Archie Cochrane.

Λέξεις κλειδιά: καταγγελία καταγγελίες ΕΟΠΥΥ 
 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
1 Απαντήσεις
2362 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 9 Δεκεμβρίου 2009, 12:10:08
από Raptor
2 Απαντήσεις
3309 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 2 Ιουλίου 2010, 19:25:24
από ZArk
3 Απαντήσεις
2856 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14 Φεβρουαρίου 2012, 11:35:14
από Denominator
0 Απαντήσεις
1697 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 2 Μαρτίου 2018, 09:46:21
από Argirios Argiriou
3 Απαντήσεις
933 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 19 Αυγούστου 2019, 21:49:25
από Argirios Argiriou