Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα

Περίθαλψη οικονομικών μεταναστών χωρίς άδεια παραμονής, στα Δημόσια νοσοκομεία.

<< < (6/7) > >>

Δ. Κουναλάκης:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος
γ) Να πω ότι με βάση τους ορισμούς σας είναι ανθρώπινο δικαίωμα μου να πάρω τα αμάξι σας να πάω μια βόλτα και μου το επιτρέπετε, δεν χρειάζεται καν να σας ρωτήσω; Μπορώ να κάνω το ίδιο και με την γυναίκα σας ή καλύτερα την κόρη σας; Ξέρετε είμαι fan των παιδιών των λουλουδιών....


--- Τέλος παράθεσης ---

Σε παρακαλώ πολύ να αναφέρεις ποιος ορισμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι αυτός που σε έκανε να βγάλεις τέτοιο συμπέρασμα.Γράψε τον.

--- Τέλος παράθεσης ---
Μπορείς να δεις το κείμενο που παρέθεσε ο Μακρέας από την επιτροπή για τα ανθρώπινα δικαιώματα:
WHO: υγεία είναι «η κατάσταση πλήρους σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι μόνο η απολύτρωση από ασθένεια και αναπηρία».
Ελληνικό σύνταγμα: Καθένας έχει δικαίωμα στην προστασία της υγείας και της γενετικής του ταυτότητας.

Θέλεις να σου πω πιθανές εκφράσεις του 'ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας' για διάφορους τύπους ανθρώπους και δη ενός παλιανθρώπου όπως εγώ;

Δ. Κουναλάκης:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΑυτά που παραθέτεις Δημήτρη, δεν είναι ορισμοί των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.Το ένα είναι ορισμός της υγείας σύμφωνα με τον WHO και το δεύτερο είναι άρθρο του Ελληνικού Συντάγματος.
--- Τέλος παράθεσης ---
Μα εσύ (με την πένα του Κονδύλη) όρισες ως ανθρώπινο δικαίωμα κάτι που ξεφεύγει από φυλή, χρώμα, θέση, περιοχή και έχει οικουμενικότητα.
Και το Ελληνικό σύνταγμα λέει "καθένας", συνεπώς ο οποιοσδήποτε, συνεπώς στην Ελληνική επικράτεια έχει χαρακτήρα ανθρώπινου δικαιώματος.

Μήπως έδεσαν όλα τώρα;

deleteduser:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΑν κάποιος λόγω ασθενείας (πχ η λέξη εργατικό ατύχημα σας λέει κάτι; ) δεν μπορεί να συμπληρώσει τα απαιτούμενα μεροκάματα - ένσημα(2003: 300 ένσημα, 2004: 150 ένσημα, 2005: 150 ένσημα), δεν μπορεί να ανανεώσει την άδεια παραμονής και την ασφάλεια του και συνεπώς δε μπορεί να πάει στο νοσοκομείο.

--- Τέλος παράθεσης ---

Αυτό που λες συνάδελφε υποθέτω θα ισχύει για όλους τους εργαζόμενους αλλοδαπούς και γηγενείς. Ισχύει όμως;
Λες ότι αν κάποιος ασφαλισμένος εργαζόμενος π.χ. στο ΙΚΑ δεν μπορέσει λόγω αποδεδειγμένης βαριάς ασθένειας (πόσο μάλιστα εργατικού ατυχήματος) να εργαστεί και να συμπληρώσει τα απαιτούμενα ένσημα του έτους, χάνει την ασφαλιστική του κάλυψη για την επόμενη χρονιά;
Δεν ξέρω αν ισχύει όμως μου φαίνεται κάπως περίεργο να μην υπάρχει σχετική νομοθετική πρόβλεψη. (Αν και οι νομοθέτες δεν είναι και οι πλέον προνοητικοί…)
Ο βουλευτής λέει ότι η έλλειψη σύμβασης εργασίας αποκλείει την πρόσβαση στο νοσοκομείο. Από πού κι ως που;

Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΗ νομιμοποίηση μέσω πρόσληψης από εργοδότη ΔΕΝ εχει εφαρμοστεί ΠΟΤΕ ακόμη κι αν πληρούνται οι προϋποθέσεις,

--- Τέλος παράθεσης ---

Δεν γνωρίζω αν έχει εφαρμοστεί ποτέ αυτή η περίπτωση όμως θα ήθελα να μου πεις από πού αντλείς αυτή τη βεβαιότητα και είσαι τόσο σίγουρος και απόλυτος ότι ΔΕΝ έχει εφαρμοστεί ποτέ;

--- Τέλος παράθεσης ---

Δυστυχώς, συνάδελφε η νομοθεσία αυτά προβλέπει μόνο, χωρίς άλλες νομοθετικές ρυθμίσεις.  Είναι ένα σενάριο που το βλέπαμε συνεχώς στο Πολυϊατρείο των Γιατρών Χωρίς Σύνορα (πρώην) και του PRAKSIS (πλέον) που δούλευα για 1,5 χρόνο και εξακολουθώ να συμμετέχω εθελοντικά (καλώς ή κακώς). Και πίστεψέ με, η κοινωνική υπηρεσία και το νομικό τμήμα του Πολυϊατρείου ξέρουν πολύ καλύτερα τους νόμους που ισχύουν σε αυτές τις περιπτώσεις από αυτούς που τους ψηφίζουν Ήταν εξοργίστικό και υποκριτικό να ζητάς 300 Ευρώ ένσημα από ανθρώπους που κατά κανόνα κάνουν μεροκάματα περιστασιακά και φυσικά δεν έχουν χρήματα να τα εξαγοράσουν. Και μιλάμε για μετανάστες  οι οποίοι δώσαν αρκετά χρήματα για τη νομιμοποίησή τους. Ήταν τόσο εξοργιστικό που αναγκάστηκαν τα επόμενα χρόνια να μειώσουν τα ένσημα στο μισό. Και πάλι βέβαια τα 150 μεροκάματα δεν είναι μικρός αριθμός, αν λάβουμε υπόψιν ότι πολλοί είναι οι εργοδότες που δεν "κολλούν" ένσημα. Για να είμαι ειλικρινής δεν γνωρίζω τι γίνεται σε περίπτωση χρόνιας βαριάς νόσου (ούτε πως ορίζεται αυτή). Μπορώ να σου πω όμως ότι ένα κάταγμα ή μια οσφυαλγία που θα βγάλει τον μετανάστη εκτός εργασίας για ένα μήνα, μπορεί να του στερήσει και την άδεια παραμονής και συνεπώς την ασφάλεια (αρκετοί από αυτούς συμπληρώνουν τα ένσημα οριακά). Επίσης, μπορώ να σου ότι με την πάροδο του χρόνου τα προβλήματα αυτά μειώνονται για κάποιες εθνότητες τηυς Ανατολικής Ευρώπης  οι οποίοι σε μεγάλο βαθμό, συγκριτικά, έχουν πλέον σταθερή απασχόληση. Δεν ισχύει όμως το ίδιο για άλλες εθνότητες από την Κεντρική Ασία ή την Αφρική. Όσο για το θέμα του εργατικού ατυχήματος, τόσο για τους γηγενείς, πολλώ μάλλον για τους μετανάστες, καλύτερα να μην το θίξουμε. Καίει.

Για τους γηγενείς δεν ισχύουν οι ίδιες διατάξεις (φέτος θα ανεβάσουν τον αριθμό των απαραίτητων ενσήμων από 50 σε 100).  Σε περίπτωση που δεν μπορούν να εξαγοράσουν αυτό τον αριθμό και δεν έχουν ακίνητη περιουσία στο όνομά τους μπορούν να καλυφθούν από την Πρόνοια. Υπάρχουν και άλλες διατάξεις- και παραθυράκια ή στραβά μάτια - για τους γηγενείς που δεν τις γνωρίζω . Στην πράξη μπορεί να μείνουν για σύντομο χρονικό διάστημα χωρίς ασφάλιση. Ουσιαστικό πρόβλημα ξέρω ότι υπάρχει στην περίπτωση χρεών προς τα ταμεία (ΙΚΑ, ΤΕΒΕ).

Όσον αφορά δε στη διάταξη νομιμοποίησης με άδεια εργοδότη στα 11 χρόνια λειτουργίας του Πολυϊατρείου και με 30.000 μετανάστες και πρόσφυγες εξυπηρετούμενους- συν της συνδυασμένης εμπειρίας από αντίστοιχες δομές που επικοινωνούμε και συνεργαζόμαστε- δεν την έχουμε δει να εφαρμόζεται.  Πιθανόν να χρησιμοποιείται σε εξειδικευμένες κατηγορίες - πχ αθλητές;

Αδαμάντιος Σκούφαλος:
Αγαπητέ συνάδελφε,
σε ευχαριστώ για την κατατοπιστική απάντηση, με τα ομολογουμένως  εντυπωσιακά έως εξοργιστικά στοιχεία για το καθεστώς ασφάλισης των μεταναστών.
Θεωρώ ότι δεν έχω κανένα λόγο πλέον να αμφιβάλλω για όσα υποστηρίζεις και δέξου τη συγγνώμη μου για ότι έγραψα
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή ΕίσοδοςΔεν γνωρίζω αν έχει εφαρμοστεί ποτέ αυτή η περίπτωση όμως θα ήθελα να μου πεις από πού αντλείς αυτή τη βεβαιότητα και είσαι τόσο σίγουρος και απόλυτος ότι ΔΕΝ έχει εφαρμοστεί ποτέ;

--- Τέλος παράθεσης ---

Δ. Κουναλάκης:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links). Εγγραφή ή Είσοδος ....
Εντάξει όμως, για χάρη της συζήτησης, ας δεχτώ την εξίσωση ενός άρθρου του συντάγματός μας με ορισμό ανθρωπίνου δικαιώματος.Να δεχτώ και τον ορισμό που δίνει ο WHO για την υγεία, ως ορισμό ανθρωπίνου δικαιώματος;Ας τον εξισώσουμε κι αυτόν με ορισμό ανθρωπίνου δικαιώματος (μεγάλη χάρη του κάνουμε, αλλά ας είναι).Αυτά τα δύο που αναφέρεις, αποτελούν τη βάση για να θεωρήσει κάποιος ότι μπορεί να πάρει το αμάξι μου χωρίς να με ρωτήσει και να πάει βόλτα με τη γυναίκα μου ή την κόρη μου; Εσύ αυτό συμπεραίνεις απο το κείμενο του Μακρέα;Μεγάλο λογικό άλμα νομίζω ότι κάνεις.
Η γυναίκα μου και ο κάθε άνθρωπος είναι κύριος του εαυτού του.Αν θέλει να πάει βόλτα με κάποιον είναι ελεύθερη να πάει.Κι αν θέλει με τη βούλησή της, χωρίς εξαναγκασμό, να κάνει και άλλα πράγματα που ικανοποιούν την ψυχική και κοινωνική ευεξία του άλλου, τότε έχει κάθε δικαίωμα να τα κάνει.Απλά πράγματα.Το πρόβλημα αρχίζει όταν χρησιμοποιηθεί βία (οποιουδήποτε είδους) για να ικανοποιηθεί η ευεξία του άλλου, γιατί τότε καταπατώνται τα δικά της δικαιώματα.Κανένας ορισμός ανθρωπίνων δικαιωμάτων δεν υπονοεί ότι ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει (και κανένας από εμάς εδώ δεν το υπονόησε επίσης), σε βαθμό που να καταπατά τα δικαιώματα του διπλανού του.Αν είσαι fan των παιδιών των λουλουδιών (δεν το λέω προσωπικά για σένα, το χρησιμοποιώ όπως κι εσύ), να πας να βρεις τα υπόλοιπα παιδιά των λουλουδιών και να κάνετε παρέα και όλα θα είναι καλά. Κι αν η γυναίκα και η κόρη μου είναι παιδιά των λουλουδιών, να τις πάρεις κι αυτές μαζί σου.Αν όμως δεν είναι και δε θέλουν να σε κάνουν παρέα, οφείλεις να τις σεβαστείς.Είναι ανθρώπινο δικαίωμα δικό τους.

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι όσο κι αν ψάξεις δε θα βρεις κανένα ορισμό ανθρωπίνου δικαιώματος που να επιτρέπει τους συνειρμούς που αναφέρεις.Είναι πολύ "έξυπνοι" και "μάγκες" αυτοί που τα επινόησαν, για να μπορεί ο οποιοσδήποτε από εμάς να τους τα διαβάλλει, με τόσο απλουστευτικό τρόπο.Το έχουνε σκεφτεί καλά το παραμύθι.
--- Τέλος παράθεσης ---

Βλέπω ότι τελικά δεν διαφωνούμε καθόλου iGP απλά ίσως εγώ τα λέω πολύ ωμά και δεν χωνεύονται τόσο εύκολα...

α) "Να πάω να βρω τα υπόλοιπα παιδιά των λουλουδιών";;;; Αντικατέστησε την έκφραση "παιδιά των λουλουδιών" που μόλις έγραψες και βάλε την λέξη "Αλβανός", "Πακιστανός", "Σύριος", κλπ Να υποθέσω ότι σου θυμίζει λίγο από από λόγους των ακρο-δεξιών;

β) "Καταπατά τα δικαιώματα του διπλανού του";;;; Για εξήγησε το μου αυτό καλύτερα... Τι σημαίνει "δικαίωμα"; Είναι δικαίωμα η πίτα από τις υπηρεσίες υγείας που παρέχει σε τακτική βάση (όχι επείγονται, όχι θέματα δημόσιας υγείας) ένα δημόσιο "ίδρυμα" όταν λειτουργεί από τα χρήματα που σε φορολογεί; Και τι διαφορά έχει από το αμάξι σου όταν συμμετέχεις οικονομικά για να παρέχει τις υπηρεσίες που παρέχει;

γ) Να γίνω πολύ γραφικός γιατί μου προκαλούν εμετό τα κείμενα για τα "ανθρώπινα δικαιώματα" όταν το να "εξαναγκάζεσαι" σε βασανισμό με παρουσία σε θαλάμους με φορτισμένα σωματίδια θερμοκρασίας 150 βαθμών στον αέρα είναι απόλυτα αποδεκτό για την προσωπική ευεξία κάποιων.

Συγνώμη για την αναμόχλευση του θέματος αλλά τώρα είδα την συνέχεια.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση