Άλλες κατηγορίες μηνυμάτων > Πολιτική και Κοινωνικά Θέματα
Περίθαλψη οικονομικών μεταναστών χωρίς άδεια παραμονής, στα Δημόσια νοσοκομεία.
timex:
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή ΕίσοδοςΟ αλβανός που έχει "πράσινη κάρτα" δουλεύει με "ελληνικές συνθήκες" και παίρνει μεροκάματο 40-50 ευρώ στην οικοδομή ανάλογα με την δουλειά που κάνει, και ο γιατρός στο ΕΣΥ παίρνει 65 όταν ξεκινάει. Ο παράνομος ίσως 10 ευρώ λιγότερα για την ίδια δουλειά καθώς ούτε η αστυνομία ασχολείται πλέον μαζί τους. Επέτρεψε μου να το γνωρίζω από πρώτο χέρι στην Κρήτη. Μια αγαπημένη συνήθεια μάλιστα είναι να μην χάνει κανείς αλβανός την αναρρωτική που δικαιούται ανά έτος όσο κι αν χρειαστεί η ανάλογη επίσκεψη στο συνάδελφο του ΙΚΑ. Και δεν έχω καμιά αντίρρηση να έχουν την ίδια αντιμετώπιση με τους έλληνες που έχουν τα ίδια ένσημα και κάνουν την ίδια εργασία.
Δεν είμαι ρατσιστής, αλλά τον ανθρωπισμό μου τον κάνω με την τσέπη μου και όχι με την τσέπη του δημοσίου.
Σέβομαι την επιλογή του κάθε ανθρώπου να επιλέγει την χώρα μας ως λαθρομετανάστης αλλά αυτό δεν τον νομιμοποιεί. Να σου υπενθυμίσω ότι υπάρχουν μη κερδοσκοπικά ιδρύματα που εκδίδουν και "προσκλήσεις" για νόμιμη είσοδο ανθρώπων που απειλούνται στη χώρα τους. Γνωρίζω ουκ ολίγους ασθενείς έλληνες που επιστρέφουν από γερμανία σαν μετανάστες που είχαν πάει και δεν τους βλέπω σε καλύτερη μοίρα από τους ντόπιους.
Δεν νομίζω ότι είπα ότι πρέπει να του αρνηθούν την πρόσβαση στο νοσοκομείο, αλλά την δωρεάν πρόσβαση για μη επείγοντα περιστατικά. Δεν είναι η λαπαροσκοπική χολοκυστεκτομή επείγουσα επέμβαση, ούτε ο καταρράκτης, ούτε οι αρθροπλαστικές, η παρακολούθηση της κύησης, τα check-up που και οι μετανάστες ζητάνε. Δεν διαφέρουν οι μετανάστες από τους ελληνες στο τι ζητάνε, και η μόνη διαφορά είναι στο πόσο φοβούνται όταν είναι παράνομοι. Έχεις δει τι ώρα φέρνουν την οικογένεια έλληνες εργαζόμενοι στο ΤΑΞΥ τους καλοκαιρινούς μήνες;;;; Θέλεις να δεις στατιστικές νοσοκομείων στα σύνορα με την Αλβανία; Μήπως ενοχλώ συναδέλφους που τα βγάζουν μαύρα και κόπτονται τάχα για την ανθρωπιστική πλευρά του πράγματος; Δεν γράφω φάρμακα ούτε σε έλληνα, ούτε σε ξένο σε βιβλιάριο άλλου, και τις εξετάσεις για τον εαυτό μου τις γράφω στο βιβλιάριο μου με την 25% συμμετοχή που ζητάει το ΤΣΑΥ (γενιά μετά το 1992 γαρ).
Δεν ξεχωρίζω την γιαγιά που ζητάει κάθε τρίμηνο εξετάσεις και δεν γράφω "check-up" πάνω από μια φορά του χρόνο και χωρίς θυροειδικές (να 'ναι καλά ο φάκελος ασθενή). Δεν είναι ευθύνη μου εάν πήρε χωρίς να δικαιούται ασφάλεια στον ΟΓΑ αλλά σίγουρα ούτε σε αυτό συμφωνώ.
Δεν είπα να μην χειρουργήσεις έναν ανασφάλιστο ασθενή με τροχαίο που έχει ένα κάταγμα (και εδώ υπάρχει μεγάλη συζήτηση) αλλά τις διορθωτικές μπορεί να τις κάνει είτε στην πατρίδα του είτε επι πληρωμή στην Ελλάδα.
Όμως μου αρέσει η λογική σου: Με ενοχλούν καμιά δεκαριά συνάθρωποι και λέω θα ήταν καλύτερα εάν "εξαφανιστούν". Τι είναι τώρα 10 άτομα μπρος στα 2000 που σκοτώνονται σε τροχαία κάθε χρόνο; Το ίδιο δεν είναι 2000 και 2010; Είμαι νόμιμος με βάση την λογική σου να προχωρήσω; Να γίνω πιο ανθρωπιστής και να "εξαφανίζω" ένα το χρόνο; Πόση διαφορά έχει το 2000 από το 2001; Και δεν έπιασα τα ετήσια στατιστικά για βίαιους θανάτους, ανθρωποκτονίες, κλπ... Συγνώμη, ο ωχαδερφισμός δεν είναι επιχείρημα για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
Η δημόσια υγεία δεν είναι τακτικό περιστατικό και απευθύνεται σε μια κοινωνία και όχι σε ένα άτομο. Δεν υπάρχει διάκριση εκεί.
Έχω ζήσει στο εξωτερικό κάποιους μήνες και έχω δει μια πολύ πιο ανθρώπινη πλευρά χωρίς "ανθρωπισμους" του "είμαι ο σωτήρας σας και ζητάω να πληρώνει το δημόσιο να τα έχετε όλα τσάμπα αλλά το μεροκάματο που πληρώνω εγώ στη μισή τιμή". Και δεν είμαι οπαδός της ιταλικής σχολής: "Δεν αφήνω να μπει στα χωρικά μου ύδατα κανένα πλοιο με λαθρομετανάστες κι ας βουλιάξει στα διεθνή ύδατα, εγώ θα παρακολουθώ από απόσταση".
Σέβομαι την άποψη σου αλλά διαφωνώ.
--- Τέλος παράθεσης ---
Συμφωνώ.
Δημήτρης Μακρέας:
Δυστυχως δε μπορώ να συμμετάσχω στη συζήτηση λόγω έλλειψης χρόνου.Υπάρχει ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον κείμενο της επιτροπής ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Αδαμάντιος Σκούφαλος:
Αγαπητέ Δημήτρη,
σίγουρα δεν πρόκειται να με πείσεις απόλυτα ούτε πρόκειται να σε πείσω απόλυτα. Υπάρχουν σημεία που ο καθένας έχει δίκιο. Υπάρχουν διαφορές και στις καταστάσεις που βιώνει ο καθένας. Π.χ. μου γράφεις για τους ασφαλισμένους του ΤΑΞΥ που υποθέτω έχει πολλούς στην περιοχή και στο νησί και λόγω ωραρίου αναγκάζονται να έρθουν στο ιατρείο όποτε μπορούν κι όχι όποτε πρέπει. Εγώ βλέπω 1-2 το χρόνο, αν δω.
Στο τέλος του καλοκαιριού έρχονται οι ομογενείς εξ’ Αμερικής για να κάνουν stock φαρμάκων για να πάρουν μαζί τους στο Αμέρικα. Έχουν μια ιδιαίτερη προτίμηση στο Zocor για το οποίο αναφέρουν, με έκδηλη περηφάνια, ότι στο Αμέρικα έχει 100 δολάρια το κουτί, αν θυμάμαι καλά. Θέλουν να τα πάρουν από το Ελλάντα όμως. Σκαρφίζονται κάθε τέχνασμα. Έρχονται κάθε βδομάδα ζητώντας να γράψουν από 3 κουτιά, λέγοντας ότι έχασαν τα προηγούμενα. Στέλνουν τα βιβλιάρια τους με άλλα άτομα, πιστεύοντας ότι ο γιατρός θυμάται μόνο φάτσες. Φέρνουν βιβλιάρια συγγενών και φίλων. Σε ερώτηση μου αν, πηγαίνοντας εγώ στην Αμερική, θα μου έδιναν την κάρτα ασφάλισης τους για να επισκεφθώ το γιατρό και αν ο γιατρός θα δεχόταν να γράψει φάρμακα σε άλλο πρόσωπο ή αν θα έγραφε φάρμακα για 1 χρόνο σε διάστημα λίγων βδομάδων μου απαντούν αυθόρμητα και γεμάτοι περηφάνια: «Τι λες γιατρέ; Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα στην Αμερική. Εγώ θα χάσω την ασφάλειά μου και ο γιατρός μπορεί να χάσει την άδειά του!». Τους απαντώ ότι, αν δεν το γνωρίζουν, οι ίδιες κυρώσεις ισχύουν και στην Ελλάδα και η συζήτηση και το θέμα σταματάει εκεί!
Ζω και εργάζομαι σε μια περιοχή που (υπο)δέχεται τους λαθρομετανάστες από τα απέναντι παράλια της γειτονικής χώρας. Μετανάστες από Αφγανιστάν, Πακιστάν, Μπαγκλαντές, Σουδάν κ.α. Βλέπεις δεν είναι μόνο οι Αλβανοί λαθρομετανάστες. Να ξεκαθαρίσω ότι στη διαμάχη των όρων «λαθρομετανάστες» ή «οικονομικοί πρόσφυγες» θεωρώ ότι και οι δύο όροι είναι σωστοί. Ίσως περισσότερο το «λαθρομετανάστης» που περικλείει την έννοια της μη νόμιμης εισόδου στη χώρα που είναι ένα γεγονός αδιαμφισβήτητο.
Υπάρχει στο forum συνάδελφος που αν θέλει μπορεί να εξιστορήσει τις καταστάσεις που αντιμετώπιζε στο «στρατόπεδο συγκέντρωσης» που ανέφερα παραπάνω, όταν πήγαινε να τους εξετάσει κάθε βδομάδα, μετακινούμενος με δικό του μέσο και έξοδα. Βάλε τις έκτακτες επισκέψεις σε περιπτώσεις που κατέφθανε νέα «φουρνιά». Μπορώ να κατηγορηθώ, και με το δίκιο σας, ότι είμαι υποστηρικτής των δικαιωμάτων των λαθρομεταναστών μέσω πληκτρολογίου. Γιατί όταν ο συνάδελφος μου ζητούσε να μοιραστούμε αυτές τις επισκέψεις στους λαθρομετανάστες εγώ ποιούσα την νύσσα και προτιμούσα την ασφάλεια του ιατρείου. Όμως στο ιατρείο ποτέ δεν έδιωξα ούτε θα διώξω κανένα επειδή είναι λαθραίος.
Αναρωτιέμαι αν αυτά που έγραψες περί ημερομίσθιου 40 ευρώ στον λαθρομετανάστη ήταν γνωστά στους παραγωγούς φράουλας στη Μανωλάδα. Γιατί μαθαμε για ημερομίσθιο 23 ευρώ εκ των οποίων τα 3 ευρώ δινόταν καθημερινά ως ενοίκιο για την παραμονή στα παραπήγματα που είδαμε στην τηλεόραση. Τα οποία είχαν «χτίσει» οι ίδιοι οι λαθρομετανάστες και απλά πλήρωναν ενοίκιο για την κατάληψη του χώρου. Είδαμε σκηνές παραλογισμού, για άλλη μια φορά, όπου είχαμε εμφανείς παραβιάσεις του κατώτατου ημερομίσθιου ανειδίκευτου εργάτη (30 ευρώ), της υποχρέωσης ασφαλιστικής κάλυψης του εργαζόμενου, των συνθηκών υγιεινής και ανθρώπινης αξιοπρέπειας και στο τέλος, γιατί όχι, της νομιμότητας παραμονής και εργασίας στη χώρα. Η επίσημη πολιτεία εθελοτυφλούσε και στρουθοκαμήλιζε. Γιατί αν μάζευε και οδηγούσε σε απέλαση όλους αυτούς τους λαθρομετανάστες ποιός θα μάζευε μετά τη φράουλα; Έτσι όλη η ιστορία επικεντρώθηκε στο αν θα τα βρουν εργάτες και εργοδότες στα 26 ή 28 ευρώ. (Με το «ενοίκιο» στην τιμή;). Μετά μάζεψαν τα τηλεοπτικά συνεργεία τις κάμερες τους κι αρχίσαμε να ασχολούμαστε με την Καλομοίρα.
Αναρωτιέμαι αν η επιλογή αλλοδαπών για τη συγκομιδή γεωργικών προϊόντων, για γεωργικές, αλιευτικές και κτηνοτροφικές εργασίες συνδέεται με κάποια μυστηριώδη ικανότητα που έχουν οι λαοί αυτοί στο να κάνουν τις συγκεκριμένες εργασίες καλύτερα ή με κάτι άλλο..... Γιατί το Πακιστάν και το Σουδάν δεν φημίζονται για την παραγωγή ελαιόλαδου και φράουλας απ’ ότι γνωρίζω.
Συμφωνώ ότι τα περισσότερα των περιστατικών δεν είναι επείγοντα. Όμως να παραπέμπεις γι’ αυτά τους ασθενείς στην πατρίδα τους (Αφγανιστάν, Πακιστάν, Σουδάν κλπ) το βρίσκω κάπως υπερβολικό…..
Λες ότι δεν είναι αναγκαία η δωρεάν παρακολούθηση της κύησης. Ο τοκετός είναι (ή μπορεί να είναι) επείγουσα κατάσταση; Αναρωτιέμαι αν θα συμφωνήσει μαζί σου ο συνάδελφος, ειδικευόμενος πιθανότατα, που θα παραλάβει την ετοιμόγεννη αλλοδαπή στο δημόσιο νοσοκομείο, η οποία δεν θα μιλάει καθόλου ελληνικά και δεν θα έχει κανένα στοιχείο προγεννητικού ελέγχου γιατί πολύ απλά δεν θα έχει κάνει οτιδήποτε; Μήπως να αρχίσουν να γεννάνε στη φύση και στα σπίτια ή στα παραπήγματα; (Άσχετο: Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί στις ταινίες όταν βλέπουμε να εξελίσσεται τοκετός εκτός νοσοκομείου, η μαία ή ο εθελοντής «μαιευτήρας» ζητάει πάντα καθαρές πετσέτες και ζεστό (όχι βρασμένο) νερό; )
Να υποθέσω ότι ένας παράνομος λαθρομετανάστης που έχει κι αυτός ανάγκη το σκεύασμα των 8000 ευρώ που ανέφερα παραπάνω απλά δεν θα μπορέσει να το πάρει και θα πρέπει να βολευτεί με δεπόνια και λοναρίδες (αν μπορεί να πάρει τις λοναρίδες χωρίς το ειδικό συνοδευτικό χαρτί με τη μονή κόκκινη γραμμή). Εκτός αν έχει την τύχη να είναι φιλοξενούμενος σε κάποια εξοχική κατοικία (με άδεια αναψυκτήριου). Δυστυχώς δεν είναι όμως όλοι τόσο φιλόξενοι και φιλάνθρωποι…
Σε νέα φουρνιά λαθρομεταναστών ανακαλύπτεται περίπτωση ενεργούς πνευμονικής φυματίωσης. Για όσο διάστημα παραμένει στο «στρατόπεδο συγκέντρωσης» λαμβάνει την καθημερινή φαρμακευτική αγωγή. Όταν έρχεται η ώρα να φύγει λαμβάνει ποσότητα 1 μήνα φαρμακευτικής αγωγής και οδηγίες λίγο πριν τελειώσουν να καταφύγει σε νοσοκομείο της περιοχής που θα βρίσκεται για να λάβει νέα. Παράλληλα εφοδιάζεται και με το έγγραφο που ανέφερα παραπάνω που τον πληροφορεί, σε άψογα Ελληνικά, ότι πρέπει εντός μηνός να εγκαταλείψει τη χώρα.
Ας βάλουμε και την εγκύκλιο για την πρόσβαση των παράνομα ευρισκόμενων στη χώρα στα νοσοκομεία κι ας προσπαθήσουμε να βγάλουμε άκρη… Μπορούμε;
Όταν έρχεται στο νοσοκομείο ή το Κ.Υ. ασθενής με εμφανές μη επείγον πρόβλημα τι κάνεις; Ζητάς αποδεικτικό ασφάλισης, ταυτότητας ή νόμιμης παραμονής στη χώρα και μετά προχωράς σε περαιτέρω εξέταση; Δε νομίζω να γίνεται αυτό. Αν αποφασίσουμε να γίνεται σε όλους ανεξαιρέτως θα συμφωνήσω. Τι θα γίνεται στον λευκό που μιλάει καλά ελληνικά και σου λέει: «Δεν έχω αυτή τη στιγμή μαζί μου βιβλιάριο ή ταυτότητα»; Τι θα γίνεται στο μελαψό που σου λέει: «Ντεν έχει μαζί μπιμπλιάριο ή πράσινη κάρτα». Να εφαρμόσουμε τον έλεγχο νομιμότητας μήπως σε όσους είναι μελαψοί; Ρακένδυτοι; Όσους δεν μιλάνε καλά ελληνικά;
Αν θες να μιλούσε για αλλαγή πολιτικής εισόδου μεταναστών στη χώρα να το συζητήσουμε. Όμως τώρα στη χώρα μας τι γίνεται; Δεχόμαστε ή αναγκαζόμαστε να δεχθούμε τους λαθρομετανάστες στη χώρα. Το κράτος τους δίνει το χαρτί «Φύγε σε 1 μήνα (δεν ξέρω με τι τρόπο και για πού, απλά φύγε) γιατί μετά απ’ αυτό το διάστημα σε θεωρώ παράνομο κι αν σε πιάσω θα σε απελάσω» και θεωρεί ότι έκανε το καθήκον του. (Μήπως θα έπρεπε λίγο πριν τους διώξουν από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης (κατ’ ευφημισμό χώρους υποδοχής) να τους υποβάλλαμε σε αθλητικά τεστ; Μπορεί να «τσιμπούσαμε» κανένα ταλεντάκι. Θα του δίναμε μετά πολιτικό άσυλο, ελληνική υπηκοότητα, θα του μαθαίναμε μερικές ελληνικές λέξεις (Ζήτω η Ελλάδα κλπ), θα του μαθαίναμε να ξεχωρίζει την ελληνική σημαία και ίσως μας έκανε «εθνικά υπερήφανους» σε καμιά Ολυμπιάδα.)
Και μετά τι γίνεται; Τους δεχόμαστε ως μέρος της οικονομικής ζωής της χώρας. Σε πολλούς τομείς, π.χ. γεωργία, ολόκληρες περιοχές στηρίζονται αποκλειστικά σ’ αυτούς. Εκεί το κράτος γιατί δεν επεμβαίνει αλλά επεμβαίνει (για να μην πω παραφυλάει) στον ευαίσθητο τομέα της υγείας;
Κάνω τα στραβά μάτια, ως κράτος, και σε αφήνω να (μου) δουλεύεις όμως φρόντισε να μην αρρωστήσεις! Αν αρρωστήσεις είσαι μόνος σου….
Δ. Κουναλάκης:
Διάβασα παρά την έλλειψη χρονου την θέση της επιτροπής που παρέθεσε ο συνάδελφος Μακρέας.
Δεν είπα πουθενά ότι δεν πρέπει να επιτρέπεται η πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας. Σε ένα επείγον πρέπει να γίνει ότι πρέπει να γίνει χωρίς να κοιτάξουμε πρώτα το οικονομικό θέμα και σε ένα μη επείγον πρέπει εάν είναι ανασφάλιστος να περάσει πρώτα από το ταμείο. Δεν ζήτησα κάτι διαφορετικό ούτε για τον Έλληνα ούτε για το μετανάστη. Ο λόγος που έγινε όλη η ιστορία (να μην επιτρέπεται η πρόσβαση εάν δεν έχεις ταυτότητα ή διαβατήριο με νόμιμη παραμονή) είναι γιατί τα "επείγοντα" έχουν κι αυτά ένα κόστος και όταν υπάρχει διαβατήριο ή ταυτότητα τότε ανοίγει φάκελος με χρωστούμενα που πρέπει να πληρωθούν εκ των υστέρων. Τουλάχιστον αυτό γίνεται στους Έλληνες ανασφάλιστους ασθενείς. Εκεί μπορούμε να βάλουμε χρονικά διαστήματα που να επιτρέπουν στον συνάνθρωπο να επιστρέψει στην εργασία και να ξεπληρώσει με ανθρώπινους όρους τίμια το κόστος της περίθαλψης του με την εργασία του.
Και πως να ξέρει τις υπηρεσίες υγείας ο μετανάστης που δουλεύει ως εργάτης μεροκάματο, ακόμη και ο νόμιμος, όταν ούτε ο Έλληνας ασφαλισμένος γνωρίζει καλά τις ιατρικές "υπηρεσίες" του ΙΚΑ;
Είμαι κατά της παράνομης παραμονής και νομίζω ότι και παράνομα να μπήκαν πρέπει να λαμβάνουν μια προσωρινή άδεια και να ισχύει ότι ισχύει για όλους τους Έλληνες. Αρκεί μια ταυτότητα της χώρας τους ή ένα διαβατήριο και γιατί όχι κάποια αξιόπιστη ατραυματική "βιολογική ταυτότητα" καθώς πολλοί φτάνουν και χωρίς αυτό. Αυτό θα ήταν για μένα σεβασμός στην προσωπικότητα τους γιατί θα μπορούσαν να κάνουν μια καινούργια αρχή και να πετύχουν τα όνειρα τους. Και είμαι της άποψης ότι η Ελλάδα είναι φιλόξενη χώρα αλλά όχι μπάτε σκύλοι αλέστε και αλεστικά μη δίδετε.
Είμαι συντριπτική μειοψηφία στην στήριξη αυτής της θέσης γιατί:
α) Χάνεται το δικαίωμα των αχρείων συνανθρώπων μας (και έχει πολλούς τέτοιους) να τους εκμεταλλεύονται με εξευτελιστικά μεροκάματα.
β) Ο "μισθός" του μεροκάματου του ανειδίκευτου εργάτη θα κατατρακυλούσε αρκετά χαμηλότερα και όχι λίγοι πολιτικάντες που υπόσχονται μηνιάτικα των 1500 ευρώ στο ανειδίκευτο δεν θα είχαν που να κρυφτούν.
γ) Πως θα λειτουργήσουν οι μεσάζοντες (διεφθαρμένοι υπάλληλοι, ιατροί, ψυχολόγοι, βουλευτές, μάρτυρες για την παραμονή, γραφεία που "φτιάχνουν τα χαρτιά", κλπ) που σαν βρικόλακες ρουφούν το αίμα αυτών των ανθρώπων.
Συγνώμη συνάδελφοι στάχτη στα μάτια είναι το εάν θα πληρώνει ή όχι τα ταχτικά περιστατικά και εάν θα έχει πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας του δημοσίου, δεν είναι αυτός ο αγώνας για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Αλλού είναι η ουσία και οι εργατοπατέρες είναι μέσα στο βρώμικο παιχνίδι πάνω από το λαιμό.
Και ερωτώ: Σε ένα άνθρωπο που βρίσκεται σε τρώγλη για να πάρει 20 ευρώ μεροκάματο, τι θα του κάνει να έχει πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας; Να ξεπλύνουμε τις τύψεις μας που το ανεχόμαστε; Αυτή είναι η υγεία που χρειάζεται αυτός ο άνθρωπος; Να θυμηθούμε τον ορισμό της υγείας στην επιτροπή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων παραπάνω; Γιατί τις άθλιες συνθήκες διαβίωσης και εργασίας τις κάνουμε γαργάρα και μας καίει η περίθαλψη;
Ξεχάσαμε ότι καλύτερα να προλαμβάνεις το κακό από το να το γιατρεύεις;
Και για να μην νομίζετε ότι το έριξα στην άτιμη κοινωνία.... Πρακτικά και εφαρμόσιμα πράγματα.
Θα χαιρόμουν πολύ να έβλεπα:
1. Επερώτηση στην βουλή από βουλευτή να ζητάει να νομιμοποιούνται άμεσα όλοι οι παράνομοι μετανάστες και να έχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις έστω και μόνο μέσα στο Ελληνικό έδαφος.
2. Τους "υπέρμαχους των ανθρωπίνων δικαιωμάτων", αντί να "συντηρούν" τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, να έπερναν υπό την ευθύνη τους μια οικογένεια παράνομων μεταναστών (υπάρχει σε ισχύ ως νομική διαδικασία) για να τους δώσουν μια ανθρώπινη γωνία και να τους βοηθήσουν να βρουν δουλειά και να κάνουν μια τέτοια αρχή. Πολλά μη κερδοσκοπικά και κυρίως θρησκευτικά (όχι απαραίτητα χριστιανικά) ιδρύματα το κάνουν.
3. Τους κάθε λογής "εργατοπατέρες" να τους δέχονται στην εργασία με τους ίδιους όρους.
deleteduser:
Για να ξέρουμε για τι πράγμα μιλάμε. Νομικά καθεστώτα, διαδικασίες, προβλήματα και υποχρεώσεις μεταναστών και προσφύγων
Δεν είναι ορατοί οι σύνδεσμοι (links).
Εγγραφή ή Είσοδος
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση